Zagreb, kolona automobila u desnom traku. Lijevi trak koja se na kraju spaja u desni je prazan.
U desnoj je i vozač Smarta koji je više zapravo u lijevoj. Blokira promet. Ne dopušta da se vozi po lijevom traku.
Fotografiju je objavila Facebook stranica Prometne zgode i nezgode.
Izazvala je žustru raspravu. Neki čak i brane vozača Smarta koji je preuzeo ulogu šerifa i namjerno blokira ljude.
- Očito da mi kaj stojimo i uredno čekamo smo kreteni - jedan je od komentara ispod fotografije.
- Ovo nije zaustavna traka, već normalna - odgovara drugi.
- To što stojite u jednoj traci je vaš problem, samo dokaz da se ne znate voziti po prometnici s više traka - piše treći.
- Smart radi prekršaj - smatra četvrti.
- Tako i treba - brani netko vozača Smarta.
U tom tonu je i ovaj komentar.
- Oni desno ko budale čekaju, a netko bi se iz lijeve trake prestrojio na vrh kolone. Kako da ne.
- Možda mu je auto Smart. On baš i nije - piše drugi.
Jedan se čak i hvali da to često radi.
- Uredno i s guštom ovo napravim ako 90 posto stoji u desnoj traci, a onih 10 se pravi pametno. Svima treba uzeti vozačke zbog nekulture - piše on.
Oni koji brane vozača Smarta vode se po argumentu 'Što smo mi u desnom traku koji čekamo budaletine?'.
Nisu budaletine. Samo ne znaju za sustav koji je Njemačka dovela do savršenstva - Reissverschlusssystem sustav zatvarača. Definira ga ideja da se prestrojavanje radi u zadnjoj mogućoj točki, naizmjence, kad se nakon svakog auta uključuje po jedan iz trake koja se prekida. To se u praksi pokazalo kao najbolje rješenje.
Toliko dobro da su ga Nijemci stavili u zakon. I to prije 15 godina. Pa ćete platiti kaznu ako ne propustite auto koji se ubacuje u tom sistemu. Prema istraživanjima, sustav zatvarača znači da su oba traka iskorištene što povećava protočnost prometa i do 20 posto. U Hrvatskoj i BiH je to, naravno, drugačije. Tu se sustav zove i još 'Što smo mi budale koji čekamo', piše 24sata.hr.
Dnevnik.ba