Osim Turističke zajednice HNŽ-a, na zajedničkom štandu svoju ponudu predstavljaju i turističke zajednice Sarajevskog i Tuzlanskog kantona, te Grada Bihaća, izvijestili su u utorak iz Turističke zajednice HNŽ-a.
Hercegovina kao brendirana turistička destinacija prepoznata je od strane brojnih posjetitelja sajma kao i ključnih dionika turističkog sektora iz svih dijelova svijeta. Turistička zajednica HNŽ-a nastupom na ovom sajmu želi privući pažnju na ponudu Hercegovine i glavne adute koji je čine prepoznatljivom - spomenici pod UNESCO zaštitom, prirodne i kulturne ljepote, održivi turizam, bogata enogastro, outdoor i kamping ponuda, ističu iz TZ HNŽ-a.
Napominju i kako stalno razvijaju turistički brend Hercegovine, promovirajući Hercegovinu kao atraktivnu i privlačnu turističku destinaciju koja je već prepoznatljiva turistima i sve bolje kotira na turističkim kartama regije.
Pod sloganom #ITBTOGETHER, vodeći svjetski turistički sajam ITB Berlin, koji se održava na Berliner Exhibition Grounds s više od 5.500 izlagača iz 170 zemalja, otvorio je svoja vrata profesionalnim posjetiteljima i kupcima iz industrije međunarodnih putovanja.
Dnevnik.ba