StoryEditor

Nova knjiga za studente i sve one koji se korporativnim komunikacijama bave u praksi

Piše D  /  26.09.2019., 01:09h

U prvoj cjelini se obrađuje važnost i uloga korporativne komunikacije u organizacijskom životu, analiziraju se različiti pristupi njezinom određenju, kao i modeli upravljanja njome.

S obzirom na njenu interdisciplinarnost, u drugoj se cjelini približavaju osnove pojedinih disciplina čije poznavanje predstavlja kontekst za razumijevanje korporativne komunikacije.

Treća cjelina obrađuje aktivnosti korporativne komunikacije koje su grupirane u menadžersku komunikaciju, marketinšku komunikaciju i odnose s javnošću, dok se u četvrtoj cjelini obrađuju ishodi tih aktivnosti.

Knjiga je primarno namijenjena studentima koji izučavaju ovo područje, a svakako može poslužiti i osobama iz prakse koji se bave korporativnom komunikacijom i srodnim komunikacijskim disciplinama, piše media-marketing.com.

Nino Ćorić knjiga

Dnevnik.ba

29. travanj 2024 06:24