“Pokušavamo urediti dio obale. Bit će stvari u Neumu koje će se dosta promijeniti, od šetnice do samih plaža. Želimo poboljšati kvalitetu i pokazati Neum kao destinaciju koja će biti poželjna. Radit ćemo da štandovi na šetnici budu jednoobrazni i da se ne događa da imamo svega i svačega. Uredit ćemo da bude prepoznatljivo i lijepo“, kazao je Jurković za N1.
Kazao je i da su otvoreni za sve investitore.
Važno je naglasiti da imamo stare regulacijske planove. Dio objekata ide u visinu, želimo smanjiti koeficijente i dovesti u red taj građevinski sektor”, dodao je. Istaknuo je i kako žele zaštititi dio poluotoka.
“Imamo toliko mora koliko imamo, i moramo štititi dio poluotoka gdje je već zaštićen kao prirodni rezervat”, rekao je Jurković.
Komentirajući spor s Malim i Velikim Školjem i Klekom, kazao je kako je to spor koji vode BiH i Hrvatske, te oni ne mogu ući u taj dio jer nisu kompetentni.
“Mislim da je teritorij BiH, al postoje povjerenstva koja će odlučiti”, istaknuo je.
Govorio je i koliko će Pelješki most donijeti štete ili dobiti BiH.
“S gledišta općine, on će jednim dijelom rasteretiti promet jer je su velike gužve od graničnog prelaza Klek 1 i Klek 2 do onog dijela gdje će se smanjiti broj ljudi koji će cirkulirati kroz ovaj dio. S ekonomske strane bit će malo financijskih gubitaka. EU je financirala taj most. Vjerojatno su procijenili da je pravno i legalno. Za 10 dana bi trebao biti spojen”, kazao je.
Na upit hoće li u Neumu biti luka smatra kako je to nemoguće.
“Iluzija je da bi u Neumu bila luka”, rekao je načelnik Neuma.
“Nije nam u cilju zbog ekoloških posljedica. Marina jest, ali ne i luka“, naveo je.
O cesti Stolac - Neum rekao je da će puno pomoći BiH u gospodarskom smislu.
“Napokon ćemo se otvoriti prema BiH. Najkasnije do 1.3.2022. godine će biti gotova. Svjedoci smo kvalitete te ceste. Neum će se otvoriti i tijekom zime i za turiste i kongresni turizam”, zaključio je načelnik Neuma.
U Neumu danas živi oko 3.000 do 3.500 ljudi.
Dnevnik.ba