Pokrivanje troškova
Kako je objašnjeno, subvencioniranje pokretanja nove linije utemeljeno je isključivo na pokrivanju troškova zrakoplovnih prijevoznika radi rentabilnosti i kontinuiteta te linije, a do iznosa od milijun maraka, prenosi Večernji.ba
Federalno ministarstvo prometa i veza zaduženo je vršiti kontinuiran nadzor o utrošku sredstava te s JP Međunarodna zračna luka Mostar potpisati ugovor kojim će se urediti način prijenosa sredstava, provedba natječajnog postupka i izvještavanje o utrošenim sredstvima. Isto federalno ministarstvo zaduženo je osigurati sredstva u proračunu u iduće tri godine za održavanje kontinuiteta redovite zračne linije koja bi povezala Međunarodnu zračnu luku Mostar s Međunarodnom zračnom lukom Zagreb.
Jeftinije do odredišta
Mostarska zračna luka nedovoljno je iskorištena, a povezivanjem redovitom linijom s glavnim gradom Hrvatske sigurno bi se dobila bolja kvaliteta, ali i podigla potražnja za putovanjima iz Mostara.
Zagrebačka zračna luka bilježi stalni rast broja međunarodnih linija i prometa pa će, primjerice, iz Mostara, uz presjedanje u Zagrebu, biti lako i brzo putovati u mnoge europske metropole, od Pariza na zapadu do Bukurešta na istoku. Hercegovci su se do sada uglavnom morali oslanjati na splitsku, dubrovačku i sarajevsku zračnu luku prilikom planiranja letova u inozemstvo, a sada im se otvara mogućnost da preko Mostara brže i vrlo vjerojatno jeftinije stignu do europskih odredišta.
Dnevnik.ba