StoryEditor

HIPP-ov proizvod u Njemačkoj i Hrvatskoj – samo je ime tvrtke isto, sve ostalo...

Piše D  /  25.09.2017., 04:09h

U priopćenju za javnost podsjeća se kako je istraživanje, provedeno u suradnji s Hrvatskom agencijom za hranu, pokazalo da HIPP-ov proizvod, dječja hrana "Bio riža i mrkva s puretinom", uz razlike u boji, okusu i aromi, na njemačkom tržištu sadrži veći udio povrća, mrkve i krumpira, a manje riže, dok na hrvatskom tržištu, od povrća sadrži samo mrkvu te veći udio riže, ima manje omega 3 masnih kiselina, i u Hrvatskoj je 54 posto skuplji, prenosi Hina.

Zastupnica Borzan pozdravila je odluku "Hippa", ocijenivši je velikom pobjedom za nju osobno, ali i za hrvatske potrošače, jer su na ovaj način "uspjeli zaštititi najranjivije, malu djecu, od plasiranja drugorazrednog proizvoda koji je manje zdrav".

Navodi kako je "HIPP" je tvrdio da različit recept proizvoda ovisi o zemlji u kojoj se proizvod konzumira i navikama potrošača te ističe kako je istraživanje pokazalo  da proizvođači "očito pomno paze u koju zemlju što plasiraju", dok argument o navikama potrošača u ovom drži bespredmetnim, s obzirom da se radi o maloj djeci, koja se sigurno nisu izjasnila da žele proizvod, koji osim razlike u povrću, ima i manje repičinog ulja, koje je izvor omega 3 masnih kiselina, značajnih za razvoj i zdravlje djece.

"Očekujem i od drugih proizvođača da slijede ovaj primjer", poručila je Borzan.

Dnevnik.ba

28. travanj 2024 09:14