Google se već godinama pokušava obraniti od zahtjeva medijskih tvrtki širom svijeta da im financijski nadoknadi korištenje sadržaja. Posebno su glasni u kritikama bili europski mediji, navodi Reuters.
Američki div danas je konačno popustio i poručio da je spreman posegnuti u džep, prenosi Hina.
“Danas objavljujemo program kupnje licenci na temelju kojeg ćemo izdavačima plaćati kvalitetni sadržaj za potrebe novog ‘informativnog iskustva‘, u planu u drugoj polovini godine", objavio je na blogu Googleov potpredsjednik za vijesti Brad Bender.
‘Informativno iskustvo‘ novi je Googleov proizvod koji će biti lansiran na Google Newsu i Google Discoveru.
U prvoj fazi Google će potpisati ugovore s njemačkim Der Spiegelom, Die Zeitom, Frankfurter Allgemeine Zeitungom i Rheinische Postom, australskom Schwartz Medijom, The Conversationom i Solstice Medijom i brazilskim Diarios Associadosom i A Gazetom.
U sljedećoj fazi bit će potpisani ugovori i s medijima drugih zemalja.
Bender u objavi ne objašnjava kako će sadržaj predstavljati korisnicima, niti koliki prihod u Googleu očekuju.
„Živahna industrija vijesti je važna, možda i važnija nego do sada, jer ljudi traže pouzdane informacije u vrijeme pandemije i sve veće zabrinutosti zbog rasne nepravde diljem svijeta“, zaključio je čelnik Googlea.
Dnevnik.ba