Kako je priopćeno iz JP Autoceste FBiH, za vrijeme iskopa tunela bilo je više speleoloških objekata od kojih je jedan bio većih razmjera i to 30 metara iznad i 30 metara ispod tunela. Osim navedenog, kaverna se prostirala od jedne do druge tunelske cijevi, čime je premoštena armirano-betonskom konstrukcijom.
-Na tunelu Počitelj odvijaju se radovi druge faze: izrada temelja betonske obloge, drenaža, hidroizolacija, betonska (sekundarna) obloga i iskop središnje odvodnje. Do iskopa i lijeve tunelske cijevi izvođač je izminirao cijelu središnju odvodnju, ugradio 500 metara hidroizolacije i 400 metara betonske obloge desne tunelske cijevi, stoji u priopćenju.
Istaknuto je da se za mjesec dana očekuje se montaža druge oplate za betoniranje sekundarne obloge i skele za ugradnju hidroizolacije čime će se znatno ubrzati radovi na završetku tunela.
-Predviđeni rok za završetak betoniranja sekundarne obloge obje tunelske cijevi i četiri poprečne veze, planiraju se za lipanj 2021. godine. Mjesec prije završetka betoniranja može se započeti s ugradnjom opreme u tunelu, priopćeno je.
Navodi se da će u tunelu biti ugrađena uzdužna (longitudinalna) ventilacija, SOS niše, TPS, elektroinstalacije rasvjetna niša, mjerni uređaji, ventilacije, sigurnosna rasvjeta tunela, protupanična rasvjeta, svjetleći SOS uređaji i SOS razdjelnici, promjenjivi prometni znakovi, upravljački i signalni uređaji prometne signalizacije, rasvjete, te sustav daljinskog vođenja, vatrodojavni sustav, video sistem…
Na izgradnji tunela rade tri smjene radnika i to po principu dvije smjene rade po 12 sati dok je jedna smjena na odmoru.
“Poddionica Počitelj – Zvirovići je dio dionice Počitelj – Bijača. Duga je 11,07 kilometara i podijeljena je na dva LOT-a. Na LOT-u 1 pored tunela Počitelj gradi se čvorište Počitelj s naplatnim mjestom i pristupnim prometnicama, tri vijadukta i otvorena trasa, priopćeno je.
Dnevnik.ba