Article_Top_970x250

Završeno 80 posto mosta Svilaj, u tijeku novi natječaj

spajat će bih i hrvatsku

Završeno 80 posto mosta Svilaj, u tijeku novi natječaj

srp 07, 2019
dnevnik.ba
dnevnik.ba

FOTO: Arhiva/Ilustracija

Realizirano je oko 80 posto radova na mostu kod Svilaja ukupne dužine 640 metara i širine 29 metara koji će spajati bh. i hrvatsku obalu Save na koridoru Vc, priopćeno je iz Autocesta Federacije BiH.

Sam most imat će tri traka u svakom smjeru i nastavlja se na dionicu Svilaj – Odžak dužine 10,7 km koja je strateški važna ne samo za poboljšanje cestovne infrastrukture nego i za regionalnu suradnju i bolju komunikaciju s EU-om. 

Najsjevernija točka koridora znatno će rasteretiti promet u Odžaku, kažu iz AP FBiH, piše Večernji list BiH.  

Podsjećamo, svi radovi na dionici autoceste Svilaj – Odžak su završeni, ali dionica će pravu vrijednost dobiti tek izgradnjom graničnog prijelaza i mosta Svilaj. 

“U tijeku je izgradnja triju međusobno ovisnih infrastrukturnih projekata koja provode različite institucije. Radi se o izgradnji mosta Svilaj, GP Svilaj te dionice autoceste Svilaj – Odžak. JP Autoceste FBiH završile su izgradnju dionice Svilaj – Odžak, a preostalo je da se obavi tehnički pregled dionice. Uprava za neizravno oporezivanje provest će izgradnju graničnog prijelaza između Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Trenutačno je u tijeku natječajna procedura za odabir izvođača. Državno ministarstvo prometa i veza provodi izgradnju mosta Svilaj. Završetak radova očekuje se krajem ove godine, a kada se realiziraju nabrojani infrastrukturni projekti, dionica Svilaj – Odžak bit će puštena u upotrebu“, kazao je Danijel Ivanković, šef projekta. 

Također, na dionici od značajnih objekata nalaze se četiri natputnjaka, tri potputnjaka, tri prolaza za divljač, dvije petlje, odmorište, čeono naplatno mjesto i dva mosta. 

Izgradnja dionice Svilaj – Odžak koštala je 69,2 milijuna eura s PDV-om, a radovi su financirani iz kredita Europske investicijske banke (EIB) i Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), grant sredstava WBIF-a i vlastitih sredstava JP-a Autoceste FBiH. 

Radove su izvodili austrijski Strabag i bh. kompanije Euro-asfalt i ŽGP, dok je konzultant bio Aecom Inocsa S.L.U. iz Španjolske, prenosi Večernji.ba.

Dnevnik.ba

Article_Bottom_970x250