Prvo izlaganje održao je profesor sa Sveučilišta u Torontu Marcel Danesi koji je prezentirao temu ''Predstavljanje klimatskih promjena u popularnoj kulturi: Prošlost i sadašnjost''.
Temu ''Popularna kultura i semiotika'' izložio je profesor sa Sveučilišta u Zagrebu Danijel Labaš, a potom su uslijedila dva izlagača sa Sveučilišta Plymouth Marjon. John Deane O'Keeffee je predstavio temu ''Ubojstvo Jamieja Bulgera: trajna medijska neuroza'', dok je Mike Baker prezentirao temu ''Sjećanja s moje postelje: studija slučaja u poučavanju empatije studentima novinarstva''.
Posljednje izlaganje Sekcije Mediji, ali i cjelokupne konferencije, održala je docentica sa Univerziteta u Sarajevu Sarina Bakić koja je izložila temu ''Popularna kultura i kulturni populizam''.
Zaključke šeste međunarodne znanstveno-stručne konferencije PR & Media Days Mostariensis iznio je predsjednik Organizacijskog odbora konferencije Marijan Primorac.
Na temelju izlaganja i panel-rasprava, Organizacijski odbor Konferencije utvrdio je ukupno šest zaključaka:
- Strateško upravljanje međunarodnim odnosima s javnošću temelji se na istraživanju i razumijevanju različitih kultura, kulturnih obrazaca i komunikacijskih praksi potrebnih za razvijanje interkulturalne komunikacijske kompetencije.
- Sinergija meke moći i planirane komunikacijske aktivnosti odnosa s javnošću olakšava državama predstavljanje njihovih kulturnih vrijednosti i omogućava učinkovitije upravljanje nacionalnim imidžom.
- Masovni mediji u popularnoj kulturi istražuju raznolikost načina na koji su mediji uključeni u naše živote – u institucionalnim, ekonomskim, socijalnim, kulturnim i povijesnim aspektima.
- Mediji svojim produkcijskim sadržajima promoviraju popularnu kulturu čineći pojedine njezine komponente društveno prihvatljivima, poželjnima i očekivanima. Tako korigiraju i mijenjaju društvenu svijest o određenim pojavama i fenomenima u suvremenome svijetu.
- Nogomet kao najpopularniji sport u svijetu vrlo brzo prihvaća nove tehnologije, navijački tokeni predstavljaju potpuno novi način interakcije između navijača i nogometnih klubova, stoga se sa sigurnošću može istaknuti kako je budućnost u nogometu, ali i u sportu općenito, virtualna.
- Karakteristike koje film kao komunikacijski kanal nogometnih klubova može ispuniti jesu informativna, emotivna, dokumentaristička i marketinška, stoga ga treba smatrati važnim dijelom komunikacijske strategije.
Primorac je najavio i održavanje sedme po redu PR & Media Days Mostariensis konferencije čija će radna tema glasiti ''Sport, Media & PR Convergence/Odnosi s javnošću, mediji i konvergencija odnosa s javnošću'', priopćili su sa Sveučilišta u Mostaru.
Dnevnik.ba