Uvoz koji se odnosi na kategoriju putničkih automobila također je pao 25 posto ili 350 milijuna KM, što se može pripisati slabijoj potrošačkoj moći bh. građana, ali i psihološkom faktoru uzdržavanja od kupovine koje je svakako utjecalo na potražnju.
Bh. proizvođači komponenti za automobile strateški su opredijeljeni za izvoz, pa samim tim pad potražnje na svjetskom tržištu u velikoj mjeri utiče na domaću proizvodnju. Prema posljednjim pokazateljima o vanjskotrgovinskoj razmjeni, autoindustrija bilježi veliki pad.
Proizvodni i transportni procesi na globalnom nivou, nažalost, još uvijek nisu u punom kapacitetu. U nekim kompanijama, u Bosni i Hercegovini ali i kod najznačajnijih partnera, još nije uspostavljena proizvodnja u punom kapacitetu zbog mjera zaštite zdravlja ljudi kao i zbog pada potražnje u automobilskoj industriji na globalnom nivou.
Također, treba napomenuti da je autoindustrija mnogih zemalja i prije pandemije prolazila kroz kritičan period zbog promjena trendova na tržištu kao što su elektrifikacija, e-vozila i slično, prenosi Fena.
Dnevnik.ba