StoryEditor

Sramotan odgovor gostima restorana u Dalmaciji: "Stoko bosanska..."

Piše D  /  19.06.2019., 08:06h

Za priču je naročito bitan odgovor ispisan na negativan osvrt jedne gošće restorana koja zamjera lošu hranu i uslugu, žilave lignje, osrednju pizzu, lošu riblju juhu. "Kada sam vidjela na ovoj stranici odgovore vlasnika na kritike drugih gostiju, žalim što sam uopće ušla u restoran. Daleko je to od domaćina. U svakom slučaju, ne preporučujem restoran zbog loše hrane prioritetno, pa sve drugo", zapisala je gošća, piše Index.hr.

"Uvik jebeni bosanci pišu nešto loše"

Ispod je, kao odgovor vlasnika, stajalo, doslovno: "Nisi tribala ni ulazit. Ni ti ni tvoje stado. Uvik jebeni bosanci nešto pišu loše. Nikad u životu niste vidili jadransku lignju. Naručujete stvari koje neznate jesti i onda pljunete a pojma nemate. Naučili ste u bosni žvakat smrznutu patagonicu pa vas iznenadila kvaliteta. Došli ste kao stado neotesane stoke. Mokri s plaže u kupaćim gaćama. Skalaki i galamili po restoranu. Zviždali za konobarom koji vas je upozorio da se kulturno ponašate da niste na čaršiji. Ajde sad stoko bosanska neodgojena napravite još koji profil pa dajte loše ocjene. Eto bar se znate koristiti internet kad se neznate ponašati!!!". Ovaj je odgovor izbrisan nakon što su novinari kontaktirali vlasnike, bračni par Strmečki, čiji ženski dio nije bio raspoložen za razgovor, dok je muški tvrdio da nema pojma tko je to pisao niti zna tko piše odgovore vlasnika, ali je siguran da on i supruga nisu.

Nije im prvi put da ovako odgovaraju.

Primjerice, prije 11 mjeseci, Katarina Kamber pohvalila je predivnu lokaciju i pogled, ali se osvrnula na neljubazne, nezainteresirane i neprofesionalne konobare u prljavoj odjeći. Ubrzo je stigao odgovor: "Nevjerojatno. Peta ocjena 1 s novog profila u mjesec dana. Stvarno smo toliko dobri kad nam konkurencija moli okolo ljude da rade profile i daju nam jedinice... stvarno jadno..."

Prije devet mjeseci, na primjedbu Nina Damjanovića o preskupoj pizzi od 60 kuna, vlasnik uzvraća: "I meni je preskup Ferari pa ne ulazim u dućan. Imaš jelovnik s cijenama, šta si ulazio u restoran koji ti je skup?"

"Još pripadnika stada iz Bugojna"

Evo i odgovora na negativnu recenziju jedne gošće: "Još pripadnika stada iz Bugojna. Ova seljanka misli da zna pisati na Njemačkom jeziku. Samo nastavite... lakše ću vas reportat za spam." Jedan je odgovor napisan i na engleskom: "Fake troll acc made by some people from bosnia. Reported."

Ima u tim vlasničkim osvrtima svega, najčešće optuživanja recenzenata da lažu, gdjekad ih se naziva idiotima koji pišu gluposti. Autor je nerijetko neprijateljski nastrojen prema konkurenciji i, kao što ste shvatili, Bosancima. Nećemo baš sve citirati, ali ćemo navesti još jednu prepisku nastalu prije dvije godine. Ivan Jukić napisao je: "Vlasnik je bio iznimno neodgojena osoba sklona vikanju i galamljenju na goste. Ne libi se ni od fizičkih prijetnji niti spominjanja ‘muslimanske majke.‘ U svakom gostu očito vidi prijetnju u vidu muslimana. Neka mu je sa srećom sa takvim stavovima o životu!"

Uslijedio je odgovor: "Lažove. Prvo i najvažnije nisi ti nikakav gost nego si sa svojom ženom došetao cestom s kesom praznih limenki od pive koje je ona bacala u moju kantu za smeće. Normalnim glasom i kulturno sam vas upozorio da je to privatan kontenjer u kojeg ne možete bacati smeće. Na to si nekulturna bosančino odgovorio citiram ‘ali smeće ima ime i prezime.‘ Opet sam ti bez uvrede rekao da ima i da je moje i da ti nedam bacat smeće i da pitaš onog tko ti je iznajmio apartman di da bacaš smeće. Na to mi seljačino rekao da sam istrošeni kurton. Šta si očekivao? Imaš sreće šta sam bio dobre volje pa te nisam dobro našamara i lansira u bosansku pripizdinu iz koje si tako nekulturan i bezobrazan ispao. Šta ne dođeš pa kažeš u lice a ne pišeš laži po internetu pičketino jedna bosanska nekulturna."

Dnevnik.ba

16. travanj 2024 22:04