Article_Top_970x250

RAK i ombudsmani čekaju reakciju iz Telemacha, korisnici pišu žalbe, raskidaju ugovore

"ZAVJETOVALI" SE NA ŠUTNJU

RAK i ombudsmani čekaju reakciju iz Telemacha, korisnici pišu žalbe, raskidaju ugovore

sij 15, 2021
dnevnik.ba
dnevnik.ba

Drami koju je Telemach izazvao na kraju prošle godine ukinuvši kanale iz Arena Sport paketa ne nazire se kraj.

Nezadovoljni korisnici pišu žalbe Instituciji ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, koja, s obzirom na to da se Telemach "brani" šutnjom, nisu mogli mnogo napraviti osim podsjetiti ih na njihova prava i uputiti im pravne savjete što trebaju učiniti u nezavidnoj situaciji u kojoj su se našli, piše Faktor.

Naime, Telemach nikada nije odgovorio na upit za razgovor o rješenju problema Instituciji ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, što nam je potvrdio ombudsman Saša Marić, osim što su mu priopćujem preko medija poručili da "prestane s negativnom kampanjom i pritiskom na njihove korisnike".

Naveli su i kako ombudsman nije našao za shodno da javno reagira, niti je imao bilo kakve primjedbe na postupanje m:tel-a, a ponajmanje nije upućivao javne pozive i davao instrukcije pretplatnicima tih operatera kako da raskinu ugovor.

- Za m:tel nismo dobili nijednu žalbu, za Telemach konstantno pristižu. Nama se potrošači javljaju da su raskinuli ugovore, neki su uspjeli promijeniti cijene paketa, ali i da im odbijaju sve. Čekat ćemo reakciju RAK-a pa ćemo vidjeti što dalje – kazao je Marić.

Ali reakcije danas vjerojatno neće biti. Zapravo, kako su nam kazali iz Regulatorne agencije za komunikacije Bosne i Hercegovine (RAKBiH), rok da se Telemach izjasni je danas do kraja dana, nakon čega će, odgovorili ili ne, izaći sa priopćenjem u javnost.

Dnevnik.ba

Tagovi: