StoryEditor

Prve hrvatske katoličke influencerice: "Ne moraš biti polugola"

Piše D  /  07.02.2019., 02:02h

Emina Dabo Hunjak i Marijeta Martić također su se "bacile" u influencerske vode, ali na nešto drugačiji način. One su prve katoličke influencerice pod imenom ChanceForWalk koje prati već 5000 ljudi. - piše Index.

"Želimo utjecati na mlade ljude sa svojim Instagram profilom i YouTubeom, prenijeti ljudima dobre i pozitivne stvari, želimo ih evangelizirati. Biti katolička influencerica je prekrasno, mi provodimo Isusovo poslanje. Odlučile smo to raditi, i radimo to na mladi i urbani način", objasnila je Emina za RTL te dodala kako mladima nisu potrebne eksplicitne fotografije i puno novca da bi bili uspješni.

"Htjele smo u tom mnoštvu Instagram profila, gdje su svi polugoli, gdje se prenosi poruka ‘ako si polugol, privući ćeš mase‘ reći ljudima da je to laž, da ne trebaš biti polugola ili našminkana da bi se bolje osjećala", pojasnila je Emina koja uz Marijetu ovaj životni stil promovira putem hashtaga #instaevanđelje i poruka poput ‘‘Isus je tu, a gdje si ti?‘‘.

Dok su klasičnim influencericama uzori poznate osobe s crvenog tepiha, Emina i Marijeta inspiraciju su pronašle u poglavaru Katoličke crkve.

"Papa nam je veliki uzor, on je veliki svjetski influencer. Odlučio se približiti mladima na društvenim mrežama. Mi ga jako volimo i lajkamo i shareamo, citiramo ga", ispričala je Emina.

Dok se drugi hrvatski influenceri hvale da zarađuju i do 50 tisuća kuna mjesečno, katoličke influencerice ne zarađuju od svojih objava. Otkrile su i da imaju stalne poslove koje rade od 8 do 16 sati.

"Htjele bismo reći da imaju nas koje smo prošle ono što one tek trebaju proći, želimo staviti Krista kao uzora koji je isto hodao u njihovim cipelama. Koji je hodao davno, davno, ali je ostavio nadu i utjehu", zaključila je Marijeta. - prenosi Index.

Dnevnik.ba

16. travanj 2024 10:39