StoryEditor

Okreću li Nijemci leđa Jadranu? Ovu destinaciju smatraju jako privlačnom

Piše D  /  06.03.2019., 05:03h

Glavni tajnik Europskog udruženja putničkih agencija Michel de Blust novinarima je rekao da je za Hrvatsku i za ovu godinu vrlo optimističan.

- Južna Europa, gdje je i Hrvatska, ove godine zahvaćena je promjenom trenda potražnje zbog povratka Turske, koja bilježi trenutni porast bukinga iz Njemačke više od 50 posto u odnosu na isto lanjsko doba, ali Hrvatska, Crna Gora i Slovenija su na dobroj ruti i zbog grupnih tura kineskih i drugih turista s dalekih tržišta. Nejasno je još što će ove godine poduzeti Italija, za koju je buking također u zastoju, Španjolska je zbog pada već najavila akcije, a vjerujem da će Hrvatska zbog svoje jedinstvenosti na Mediteranu i bez akcija moći dobro proći, poručio je de Blust.

TUI: Potrebne su akcije s 10 do 15 posto nižim cijenama

Među partnerima, s kojima su na ITB-u u srijedu razgovarali, bio je i ministar turizma Gari Cappelli te direktor HTZ-a Kristjan Staničić je i TUI Germany, čiji je menadžer za Hrvatsku, Austriju i još neke zemlje Sven Gorrissen novinarima izjavio da u TUI-ju nisu zabrinuti niti u strahu za ovu sezonu u Hrvatskoj, ali da primjećuju da je ove godine veća pažnja korisnika na cijene.

- U situaciji kada se na njemačkom i drugim tržištima snažno nameću Turska, Egipat, Tunis, pa i Grčka s jakim marketingom i cjenovnim pogodnostima, teško je i od Hrvatske ne očekivati snižavanje cijena odnosno akcije za određena razdoblja u godini kada se zna da je zanimanje slabije. Takvo razdoblje za sada vidimo u svibnju i rujnu, i tu bi hrvatski hotelijeri i drugi ponuditelji morali razmisliti o akcijama s 10 do 15 posto nižim cijenama, žele li biti konkurentni i popuniti sobe, poručio je Gorrissen.

Cappelli i Staničić: Nije drama

- Savjetujem sektoru da cijene ne spušta, jer mu to nije u interesu. Godina jest pomalo neizvjesna, ali nema drame, a i buking je usporen i za brojne druge zemlje, to je trend. U Hrvatskoj čak ima i dobrih primjera, da se najbolje i najbrže već sada pune najbolji kapaciteti i predsezona, te se trebamo i dalje nametati kvalitetom, kazao je ministar.

Direktor HTZ-a Staničić lagani pritisak touroperatora na cijene u Hrvatskoj označava razumljivim zbog njihovog biznisa, ali smatra da je prednost Hrvatske u kvaliteti ponude koja raste te da se goste može dobiti i s više sadržaja za istu cijenu. - prenosi HRT.

Dnevnik.ba

08. svibanj 2024 18:31