Article_Top_970x250

Odustaje se od rekonstrukcije Crnaje, razmišlja se o gradnji novog tunela?

prometnice

Odustaje se od rekonstrukcije Crnaje, razmišlja se o gradnji novog tunela?

kol 28, 2019
dnevnik.ba
dnevnik.ba

Rekonstrukcija tunela Crnaja, prometne žile kucavice između Sarajeva i Mostara, neće početi završetkom ljetne sezone, kako je to ranije planirano, saznaje Faktor.    

Štoviše, moguće je da ruinirani tunel, koji se nalazi na magistralnoj cesti M-17, između Konjica i Jablanice, uopće neće biti rekonstruiran. Naime, nadležni razmišljaju i o drugim mogućnostima, između ostalog i gradnji potpuno novog tunela i mostova. Potvrđeno je to za Faktor u JP Ceste Federacije BiH. 

- Kada je riječ o radovima na rekonstrukciji tunela Crnaja, oni neće započinjati prije završetka radova na tunelu Vranduk, odnosno prije puštanja dvosmjernog prometa kroz tunel. 

Zbog problema koje smo imali na tunelu Vranduk i nemogućnosti alternativnog odvijanja prometa u tunelu Crnaja, u ovome trenutku postoji mogućnost odustajanja od postojećeg projekta rekonstrukcije tunela Crnaja, sve do odabira optimalnog alternativnog rješenja za koje će suglasnosti dati Federalno ministarstvo prometa i veza i Vlada FBiH – rečeno je u Cestama. 

Kako objašnjavaju, s obzirom na negativan stav javnosti u pogledu izvođenja radova na tunelu Vranduk, a ne uzevši pri tome u obzir nužnost njegove rekonstrukcije i potencijalne neželjene posljedice, na zahtjev Vlade Federacije BiH, u JP Ceste razmišljaju o drugim mogućnostima. 

- S obzirom na to da je Vlada FBiH ponudila mogućnost iznalaženja financijskih sredstava koja budu nedostajala, JP Ceste trenutno radi na izradi dodatnih alternativnih rješenja koja bi podrazumijevala izgradnju novog tunela i novih mostova te se procjenjuje da bi se radilo o investiciji koja bi bila znatno veća od postojeće – kažu u Cestama. 

Podsjetimo, ugovor za rekonstrukciju tunela Crnaja u lipnju ove godine potpisali su direktor JP Ceste Ljubo Pravdić i predstavnici izvođača radova - HP Investing i Euro-Asfalt. Vrijednost ugovora je 12,8 milijuna KM, a radovi su trebali biti financirani kreditima Međunarodne banke za obnovu i razvoj (IBRD) i Europske investicijske banke (EIB).  

Prema tadašnjim planovima, glavni radovi na rekonstrukciji trebali su početi krajem turističke sezone, odnosno krajem razdoblja godišnjih odmora, a planirani rok za završetak bio je 15. prosinca 2020. godine.

Dnevnik.ba

Tagovi:

Article_Bottom_970x250