- Što se tiče samoga mosta, prošloga su mjeseca otklonjeni svi evidentirani nedostaci. On je u građevinskom smislu potpuno spreman, međutim, da bi bio pušten u promet, potrebno je završiti pristupne ceste samome mostu. Prvenstveno od postojeće magistrale do postojeće pelješke ceste. U nastavku trase bit će pušteno i 10 kilometara stonske obilaznice, kaže Davor Perić, inženjer Hrvatskih cesta.
Kompletan projekt cestovne povezanosti s južnom Dalmacijom je trasa duljine 32 kilometara.
- Ovoga ljeta bi bilo pušteno u promet, zajedno s mostom, pristupnim cestama istome i prvih 10 kilometara stonske obilaznice. To iznosi gotovo 25 kilometara, dodaje Perić.
Najkompleksniji dio trase stonske obilaznice jest onaj koji uključuje objekte, dva tunela te između njih most Ston koji je imao svoje izazove i poteškoće uslijed globalnih problema, logistike, dobave segmenata. Iz tih razloga taj dio kasni.
- Po trenutnoj dinamici završetak se očekuje do kraja godine.
Perić dodaje da izvođač svakodnevno pojačava resurse u vidu radne snage i strojeva kako bi dostigao ugovorene rokove, a koji su sredina srpnja ove godine.
Dnevnik.ba