StoryEditor
proračunska sredstva

Ured Vlade FBiH demantirao: Nije točno da je Vlada TRT-u dodijelila 909.623 KM

Piše desk  /  20.07.2022., 11:41h

Dnevnik.ba prenio je tekst s naslovom "Novalić je turskoj televiziji dao gotovo milijun maraka našeg novca", a Ured Vlade FBiH za odnose s javnošću upozorio je na netočnost informacije, što ističemo u korekciji teksta

Portal Akta.ba je objavio, a Dnevnik.ba prenio, informaciju o raspodjeli proračunskih sredstava različitim organizacijama.

Između ostalog je pisalo sljedeće:

"Na listi se u proteklih nekoliko godina pojavljuju uglavnom iste udruge, ali i strana predstavništva. Među ostalima tu su Turkiye Radyo Televizyon Kurumu Republika Turska – Predstavništvo TRT u BiH koje je povuklo iz proračuna 909.626 KM, ali i Bosansko-Hercegovačka željeznička javna korporacija osnovana za zajedničku dobrobit Federacije BiH i Republike Srpske kako bi uspostavila institucionaliziranu suradnju među entitetima."

Istog dana je Ured Vlade FBiH za odnose s javnošću domantirao ovu vijest.

"S ciljem istinitog informiranja obavještavamo javnost da su netočne informacije da je Vlada Federacije BiH iz Budžeta Federacije BiH dodijelila  909.626 KM mediju “Turkiye Radyo Televizyon Kurumu Republika Turska – predstavništvo u Sarajevu“.

"Obavještavamo javnost da Vlada Federacije BiH nije dodijelila, a ni uplatila, niti jedne konvertibilne marke iz Budžeta Federacije BiH ovom mediju."

"Uzimajući u obzir činjenicu da se pojedini mediji pozivaju na podatke iz izvještaja Finansijsko-informatičke agencije o budžetima i financiranju udruženja u Federaciji BiH, preporučujemo da se za točne podatke, kao i tumačenje istih, obrate Agenciji", poručili su iz Ureda Vlade FBiH za odnose s javnošću.

Cijeli demanti možete pročitati OVDJE.

Dnevnik.ba

26. siječanj 2023 04:48