ČAPLJINA, 13. rujna (FENA) – Na drugom Marketing&Business meetupu održanom u Čapljini sudjelovalo je više od 200 posjetitelja, uključujući predstavnike tvrtki iz Hercegovine i juga Hrvatske, kao i brojne freelancere te predstavnike malih i srednjih poduzeća. (Foto FENA/Marketing&Business Meetup)MARKETING&BUSINESS MEETUP -
StoryEditor
HNŽ

Marketing&Business Meetup okupio preko 200 posjetitelja u Čapljini

Piše fena  /  13.09.2024., 15:57h

Na drugom Marketing&Business meetupu održanom u Čapljini sudjelovalo je više od 200 posjetitelja, uključujući predstavnike tvrtki iz Hercegovine i juga Hrvatske, kao i brojne freelancere te predstavnike malih i srednjih poduzeća.

Organizatori su poručili kako je ovaj događaj još jednom potvrdio svoju važnost kao ključna platforma za razmjenu iskustava, stvaranje novih poslovnih veza i umrežavanje u regiji. 

Glavni govornik ovogodišnjeg događaja bio je Ilija Brajković, suosnivač i direktor marketinške agencije Kontra iz Zagreba, koji je sudionicima prenio svoje iskustvo i znanje iz područja digitalnog marketinga.

Brajković je održao izlaganje na temu promocije Grada Dubrovnika tijekom Europskog prvenstva i Olimpijskih igara, predstavljajući uspješan case study koji je pokazao kako pametne marketinške strategije mogu pozicionirati destinaciju na svjetskoj sceni.

- Ja sam totalno oduševljen, jer ipak da u jednom manjem mjestu dođe 200 ljudi na ovakav događaj je velika stvar. U Zagrebu najveći eventi imaju toliko posjetitelja, tako da sam jako, jako zadovoljan i ugodno iznenađen cijelom atmosferom i pričom na ovom događaju - rekao je Brajković.

Dodao je kako je htio pokazati da marketing može biti jednostavniji. Kako je pojasnio, neki mali poslovni subjekti, koji do sada nisu razmišljali o tome, mogu sa relativno malim budžetima napraviti dobre marketinške rezultate.

Na panelu su, uz Brajkovića, sudjelovali i Marko Đuzel, ravnatelj Zračne luke Mostar, te Davorin Vidačković, izvršni direktor tvrtke Gume M i počasni konzul Rumunjske u BiH. Govorili su o poslovanju i marketinškim tehnikama koje koriste u svojim tvrtkama, ističući važnost prilagodbe tržišnim promjenama i digitalizaciji poslovnih procesa.

Ravnatelj Zračne luke Mostar Marko Đuzel je istaknuo kako ga je oduševila organizacija događaja, kao i sama tematika.

- Iskreno, bilo mi je jako ugodno, atmosfera je bila opuštena i ovih sat i pol vremena mi je prošlo kao pet minuta. Osim službenog dijela događaja dosta smo komunicirali sa posjetiteljima i u neslužbenom dijelu, što je, kako smo vidjeli, jako važno, jer smo uspostavili nove poslovne veze i kontakte - rekao je Đuzel.

Izvršni direktor Gume M i počasni konzul Republike Rumunjske u BiH također je oduševljen opuštenom atmosferom i kvalitetnim diskusijama.

- Druženje smo nastavili i nakon neslužbenog dijela događaja i tu smo ostvarili nove kontakte. Drago mi je da smo danas u Čapljini, odnosno posjetiteljima ovog događaja, mogli prikazati tri najnovija modela – jedan iz Dacie i dva iz MG-ja. Naša perjanica i najprodavaniji model je Duster i očekujemo dobar rezultat s njim i dalje, jer je to jedno od najrentabilnijih vozila trenutno. Posebno mi je drago da je za automobilom vladala velika zainteresiranost, kako posjetitelja događaja, tako i samih posjetitelja hotela - rekao je Vidačković.

Organizator događaja i moderator panela na 2. Marketing&Business Meetupa u Čapljini Zdravko Jakiša poručio je kako je događaj pokazao svoju snagu time što ga je posjetilo preko 200 ljudi, koji su došli iz Trebinja, Mostara, Neuma, Dubrovnika, Metkovića, Ljubuškog, Širokog Brijega, Stoca, Prozor-Rame, Sarajeva…

Dodao je kako je druženje poslije događaja bilo jako važno jer su imali mogućnost razmijeniti kontakte i umrežiti biznise.

Organizatori kažu kako ovakvi događaji pokazuju koliko je važno ulagati u znanje i umrežavanje, ne samo zbog osobnog i poslovnog rasta, već i zbog razvoja lokalne sredine i jačanja ekonomije cijele države.

Kako su poručili, Marketing&Business Meetup još jednom je dokazao da je Čapljina postala centar poslovne inspiracije i inovacija, a njegov uspjeh motivacija je za organizaciju novih susreta u budućnosti.

Dnevnik.ba

04. listopad 2024 23:30