Otvoreno pismo Franji Topiću od predsjednika varaždinske podružnice HKD Napredak Ivana BošnjakaFENA -
StoryEditor
Otvoreno pismo

Ivan Bošnjak pisao Franji Topiću: Koja je razlika između tebe i Ive Sanadera i Nadana Vidoševića?

Piše DESK  /  20.09.2021., 09:35h
Profesor Ivan Bošnjak, predsjednik HKD Napredak Varaždin napisao je otvoreno pismo Središnjoj upravi HKD Napredak koje prenosimo u cijelosti.

Poštovani gospodine predsjedniče,

počasni predsjedniče Franjo, Luka, Nikola, Josipe, Miroslav, Slavice -članovi Središnje uprave i svi Vi 20-tak članova velikog društva HKD Napredak središnjice. Odgovaram po tko zna koji put u vezi delegacije HKD Napretka Središnjice koji su službeno htjeli posjetiti podružnicu Varaždin. Bilo je to ukupno 3 puta i mi nismo ispravno reagirali bolje rečeno predsjednik podružnice Ivan Bošnjak snosi najveću krivicu.

Prvi put kad ste htjeli da se skupština društva – Napretka održi u Varaždinu Franjo je tražio da osiguramo oko 100.000,00 kn za skupštinu. Meni je to bio „sitan“ novac i nisam prihvatio. Smatrao sam da sve što je dao Napretku Varaždin spreman sam bio potrošiti. Lijepi primjer održavanja skupštine bilo je u Splitu, Kninu, Zenici, Sarajevu, Zagrebu … i svi oni fino rade a sami su snosili troškove što i ja čestitam.

Drugi put je bio pokušaj i službeno sam obavješten da se dođe iz Sarajeva u podružnicu Varaždin. Iz Sarajeva su mi rekli da je naš voljeni Franjo rekao da troškove snosi podružnica Varaždin, smještaj, hranu i izlete itd. .Zbog kontrole rada u Varaždinu. Bilo mi je žao potrošiti 30.000,00 kuna za navedenu delegaciju i opet sam pogriješio.

Treći put bilo je to na sv. Luciju 13. prosinca 2019. godine u 17.00 sati u petak i to da dolaze Franjo, Luka, Nikola, Josip, Slavica … Ja sam prihvatio taj dolazak i zakazao točno u vrijeme kada je njima odgovaralo u 17.00 sati ispred Varaždinske katedrale i osigurao sam da se navedeno društvo ispovjedi u Katedrali a same ispovjednike sam pripremio jer sam poslao datoteke rada Središnjice. Opet sam napravio grešku i to radim stalno.

Pozvao sam ih također u više navrata na izložbe i nikada nisu došli ,na preuzimanje dokumentacije a ovjerili bismo sve kod javnog bilježnika. Svi troškovi su bili Vaši kao i spavanje, ručak, javni bilježnik  itd. Međutim, niste se odazvali. Na predstavljanje knjige Marka Ciglara u Vinici u lipnju niste se odazvali.

Pozvao sam Vas kada je došao međunarodni predstavnik za Bosnu Valentin Inzko i novinari Keine Zeitunga, niste se odazvali. Ovdje smo u Republici Hrvatskoj registrirani i sve akte je država prihvatila i postojimo kao HKD Napredak Varaždin. Skupštinu smo imali poštujući sve epidemiološke mjere ove godine.

Još jednom se zahvaljujem počasnom predsjedniku Franji, predsjedniku Franji, savjetniku Franji, volonteru Franji, kirijašu Franji, statističaru Franji, demografu Franji, financijašu Franji i dobitniku svi nagrada ovog svijeta Franji ,gradonačelniku Sarajeva  Franji ,…

Upućuje ti pozdrave predsjednik Napretka u Varaždinu kojeg si ti „stvorio“  i stvorio si od mene najveću budalu kao i obitelj, a moje studentice Antonija i Marija pitaju sa Zagrebačkog i Splitskog Sveučilišta tko je dobio stipendije iz Sjeverozapadne Hrvatske iz Franjinog Napretka. Također, Antonija i Marija su jedine koje su platile za učenje jezika u Beču od 30 kandidata u Varaždinu. Plaćeno je 2.000,00 EU.

Zahvaljujemo se na novčanoj pomoći koje je odobrila Središnja uprava u Sarajevu za Bedekovićevo dijelo a novac je otišao na Franjin račun.

Dragi Franjo hvala ti na svemu tebi, Luki i ostalima, hvala na savjetima za 100 godina, volontiranja obitelji Bošnjak, 100 godina podružnice Napretka u Varaždinu, hvala na svim valutama koje si dao, hvala na ručku koji si platio, dva tri puta kavicu …

Počasni predsjedniče Franjo pojasni mi koja je razlika između tebe i Ive Sanadera, kao i tebe i Nadana Vidoševića. Ti predstavljaš Crkvu u Hrvata, Napredak i predstavljaš lice Crkve svijeta … O tebi govori i podatak da nikada ne plaćaš članarinu Matici Hrvatskoj u Sarajevu, te da se u Napredak nisu uključile tvoje kolege s Fakulteta kao i Franjevci Bosne Srebrene, kao i od 80 podružnica i povjerenstava Napretka. Jedino je podružnicu  Napretka Varaždin uzdržavala obitelj Bošnjak.   Napustio si najveći projekt HRVATA u Bih… Hrvatska književnost BIH