Milanski Inter nedavno je promijenio vizualni identitet kluba redizajnom postojećeg grba, a danas su službeno predstavili i novi dres. Tradicionalne plavo-crne dresove zamijenili su šarenima, koji osim dvije navedene boje imaju žutu i bijelu.
Na novoj garnituri dresova, po prvi puta će biti i novi grb, a sa sigurnošću se može utvrditi da ovako nešto još nismo vidjeli. Inter se odlučio na potpuno drugačiji izgled od prijašnjeg, te na dresu sada dominira šarenilo s Pirelli reklamom.
Dizajnom podsjeća više na običnu majicu nego na dres nogometnog kluba, a komentari navijača na društvenim mrežama uglavnom su negativni.
| MAGLIA
— Inter (@Inter) April 7, 2021
La prima maglia con il nuovo logo dà forma alla nostra storia.
Lasciati ispirare dalla nostra città.
Sei pronto? #IMInter pic.twitter.com/W2OuAdS74D
Dres utjelovljuje viziju Giorgija Mugganija, umjetnika koji je bio jedan od utemeljitelja Intera te raznolikost Milana, jednog od najotvorenijih gradova u Italiji. Inter na ovaj način želi donijeti pozitivne promjene ne samo u nogomet, nego i u društvo općenito - rekli su iz kluba.
Nakon više od 20 godina, klupski sponzor Pirelli više neće krasiti dresove milanskog kluba, te će ga zamijeniti neke od azijskih tvrtki. Neki od kandidata su Hisense, Samsung i Evergrande, a pretpostavka je da će klub zaraditi oko 35 milijuna godišnje, prenose 24sata.hr.
Dnevnik.ba