Article_Top_970x250

FOOD OUTLET SARAJEVO Kupci se šokiraju kad vide cijene niže od 50 do 80 posto

yumm

FOOD OUTLET SARAJEVO Kupci se šokiraju kad vide cijene niže od 50 do 80 posto

svibnja 23, 2018
dnevnik.ba
dnevnik.ba

U glavnom gradu Bosne i Hercegovine prije tri mjeseca otvoren je prvi food outlet. Iako su ovu trgovinu Nikolina i Axel Alić tek otvorili, “Yumm” već slovi kao jedna od najposjećenijih radnji u Sarajevu, jer se tu čokolade, bombone, sokovi, keksići, pelene za bebe, šamponi... mogu kupiti po cijenama nižim od 50 do 80 posto.

Iskorištena šansa

Ovo mjesto krije i dirljivu životnu priču. Prodavnica je bila prekretnica za Nikolinu i Axela. Da im nije uspjela ideja o otvaranju food outleta, ovaj par sa dvoje maloljetne djece već bi bio u Australiji s obzirom na to da u Bosni i Hercegovini nije bilo posla za njih.

- Mužu sam rekla da ne želim da odem iz BiH dok ne pokušamo još jednom da nađemo posao. Dali smo sebi posljednju šansu, koja je, evo, srećom, urodila plodom. U početku je bilo teško. No, nismo ni pomišljali da odustanemo. Na našu sreću, posao sada ide veoma dobro - kaže Nikolina za Dnevni Avaz.

Pojašnjava da ovaj koncept trgovine podrazumijeva prodaju viška robe proizvedene u fabrikama, artikle slomljene ambalaže, pa čak i robu pred istek roka trajanja.

- Trenutno u ponudi imamo skoro 200 artikala koje prodajemo najčešće upola cijene, mada neku robu snizimo do 80 posto. Robu kojoj istječe rok, dan prije podijelimo na kasi. Ako je riječ o većoj količini, onda dijelimo ljudima koji su korisnici javnih kuhinja - kazala je Nikolina, s kojom su razgovarali u trgovini, smještenoj u ulici Hamdije Kreševljakovića 61, u stambenoj zgradi “Papagajka”.

No, ovaj potez hvale je vrijedan i zato što su zaposlili tri radnice.

- Za sada surađujemo s nekoliko firmi. No, svakog dana nam se javljaju nove tako da su nam police sve punije. Nijedna kupac nije otišao nezadovoljan. Šta više, svi se ponovo vrate, dovedu prijatelje, poznanike... - kaže nam Nikolina.

Otkrila je da ovdje sada kupuju umirovljenici, ali i mlade porodice, studenti, srednjoškolci, iskusne domaćice, ali i oni koji imaju velike plaće…

- Tu dođu da uštede novac. U našu radnju dolaze sve generacije i odlaze sretni, jer kupe punu korpu za malo novca. Ima i onih koji se šokiraju kad vide da imamo čokoladice po 0,25 ili 0,80 feninga – govori Nikolina.

Vlasnici su otkrili kako imaju u planu otvaranje novih food outleta u Sarajevu, ali i da će se širiti po cijeloj BiH ukoliko posao bude dobro išao.

Kvalitet garantiran

- Najvažnije je da mušterije znaju da do posljednjeg dana garantiramo kvalitet. Svi su proizvodi kontrolirani i za svaki imamo potvrdu da je provjeren. Ta potvrda je vidljiva kupcima, posebno ako su u pitanju proizvodi poput mlijeka, jaja, mesnih prerađevina – kaže Nikolina.

Dnevnik.ba

Article_Bottom_970x250