MOSTAR, 3. prosinca (FENA) - ДЊetvrto izdanje Sajma rukotvorina i malih poduzetnika pod nazivom ‘‘RUKE. Art Bazaar‘‘ okupilo je u nedjelju dvadeset osam malih obrtnika i kreativaca, koji svoje ruДЌno raД‘ene proizvode predstavljaju u prostorijama hotela Mostar. (Foto FENA/Tomislav Glamuzina)TOMISLAV GLAMUZINA -
StoryEditor
Mostar

Dvadeset osam kreativaca i obrtnika izlažu na Sajmu ‘RUKE. Art Bazaar‘

Piše fena  /  03.12.2023., 17:59h

Četvrto izdanje Sajma rukotvorina i malih poduzetnika pod nazivom ‘‘RUKE. Art Bazaar‘‘ okupilo je u nedjelju dvadeset osam malih obrtnika i kreativaca, koji svoje ručno rađene proizvode predstavljaju u prostorijama hotela Mostar.

Kao i zadnje tri godine, sajam je humanitarnog karaktera, te će svi izlagači dio svoje prodaje donirati u humanitarne svrhe.

- Ovo nam je četvrti sajam rukotvorina i malih poduzetnika pod nazivom ‘‘RUKE. Art Bazaar‘‘. Cilj nam je promocija malih brendova, poduzetnika, rukotvoraca, kao i da podignemo svijest o smanjenju brze mode. Sve je više proizvoda, a kvaliteta se smanjuje, ljudi uzimaju alternativne verzije jeftinih i nekvalitetnih proizvoda – rekla je Franka-Matea Antunović, jedna od organizatorica događaja.

Istaknula je kako je danas na sajmu 28 izlagača i kako sav prikupljeni iznos ide u humanitarne svrhe.

- Imamo svoju ponudu dekora, umjetnosti, nakita, prirodne kozmetike, dječje opreme i ostaloga. Prikupljeni novac dajemo humanitarnoj zajednici ‘‘Pomozi mojoj nevjeri‘‘, oni se bave humanitarnim akcijama, prave domove, šalju paketiće za socijalno ugroženu djecu. Njima ćemo dati određeni iznos od kotizacija te od sveukupne prodaje sajma – izjavila je Antunović.

Kako ova pomoć puno znači humanitarnoj udruzi ‘‘Pomozi mojoj nevjeri‘‘ potvrdila je i Marina Ravnjak.

- Sav prilog nam dosta znači, a više nam znači to jedinstvo koje smo postigli samim ovim sajmom. Udružili smo brojne ljude koji su odlučili pomoći drugima - kazala je Ravnjak.

Jedna od izlagačica je i Dolores Janko, ispred brenda terarija ‘‘Nettai Garden‘‘.

- Mi prodajemo staklenke unutar kojih se nalazi tropsko cvijeće, to su samoodrživi proizvodi u kojima se stvara mali zaseban ekosustav, sami se zalijevaju, sami se održavaju, tako da su to neki dugotrajni buketi koju mogu trajati godinama. Naš proizvod je alternativa za kupovine rezanog cvijeća koje idu masovno. Ima dosta potražnje, jedni smo od rijetkih u BiH, pokušavamo trend uvesti kod nas i dosta je dobar odaziv ljudi – kazala je Janko.

Samo neki od izlagača koji se mogu vidjeti su: ‘‘POPPY‘‘, ‘‘Nakit Prela‘‘, ‘‘Pulvinaris‘‘, ‘‘DOXX‘‘, ‘‘Svjetlow‘‘, ‘‘ Shebek‘‘, ‘‘Avia‘‘, ‘‘Wendy‘‘, ‘‘Sherbetlook‘‘ i mnogi drugi.

Dnevnik.ba

19. veljača 2024 00:14