Article_Top_970x250

Najveći regionalni influencer za Dnevnik.ba: „Mudrolije sa Twittera povezuju regiju humorom, bez njih – Internet je (pre)tamno mjesto“

internet marketing

Najveći regionalni influencer za Dnevnik.ba: „Mudrolije sa Twittera povezuju regiju humorom, bez njih – Internet je (pre)tamno mjesto“

sij 07, 2020

Piše: Jurija Brnada

dnevnik.ba
dnevnik.ba
dnevnik.ba

Foto: Marko Obradović Edge

Dečko 'iza kulisa' svih događanja. Crnogorac s Beogradskom adresom je osnivač dobro poznate stranice na društvenim mrežama  "Mudrolije sa Twittera".  Danas ta stranica, koju je Dino pokrenuo 2013. godine, svakodnevno nasmijava milijunsku publiku cijele regije na svim važnijim društvenim mrežama.

Dino Tutundžić. Zvuči poznato?

Mudrolije sa Twittera? Svi iz pratimo, čitamo, lajkamo i šerujemo.

Dečko 'iza kulisa' svih događanja. Crnogorac s Beogradskom adresom je osnivač dobro poznate stranice na društvenim mrežama  "Mudrolije sa Twittera".  Danas ta stranica, koju je Dino pokrenuo 2013. godine, svakodnevno nasmijava milijunsku publiku cijele regije na svim važnijim društvenim mrežama.

Moglo bi se reći – najveći influencer na Balkanu.

Dino kaže kako je priča o nastanku stranice tipični klišej: "Kad mi kažu da ne mogu - stvorim čudo".

Dino dodaje i kako je internet te 2013. bio isuviše dosadan za njegov pojam. Naprosto je vapio za Mudrolijama.

Dino je popularizirao većinu izraza koje svakodnevno koristite u nastojanju da budete kul i bitni, a Mudrolije su 'stvorile' većinu influencera zbog kojih mrzite svoje prosječne (online) živote.

Svojevrsni doktor Internet marketinga ipak ističe kako valja biti realan i znati da su emocije i komunikacija na društvenim mrežama prenaglašene.

„Sav onaj humor, ljubav, mržnju i sta već to bilo što vidite od ljudi na internetu, u offline komunikaciji teško ćete doživjeti. Mnogo glasnih i bučnih osoba sa društvenih mreža koje sam upoznao su gotovo sušta suprotnost njihovoj digitalnoj pojavi. Često su najveći hejteri i trolovi sa interneta zapravo oni mirni i tihi susjedi koji se svima uljudno javljaju“, poručuje.

Gotovo svakodnevne promjene algoritama na društvenim mrežama su rijetki preživjeli. Mudrolije ne samo da su preživjele – evoluirale su, upravo zato što je Internet, kao i realni svijet, postao preozbiljno mjesto. Potrebna nam je doza humora da preživimo dan.  Tu nastupa Dinova ekipa.

„Posao na mrežama je unosan je u onoj meri koliko se posvetite poslu i koliko ga poznajete , naravno. Mi smo na Mudrolijama preživjeli sve promjene algoritama na tri društvene mreže što znači da je izvodljivo“, dodaje.

Dino je podijelio i savjet kolegama, ali i brandovima koji često griješe i nemaju dovoljno iskustva da prošire i poboljšaju svoj posao pomoću društvenih mreža.

“Mnogo manje loženja. Baš. Ne samo što griješe u predstavljanju, zaboravljaju i gdje žive i komu se obraćaju. Idu mnogo visoko i daleko ne gledajući onog prosječnog korisnika ispred sebe. Misle da su kul samim tim što postoje. A u ovom vremenu hiperprodukcije svega i svačega, svi su zamjenljivi. Izuzev Facebook-a i Google-a“, zaključuje.

Dnevnik.ba