Mnogi kažu da ljubavi više nema i da iza svega stoji neka vrsta interesa, no ljubav je sveprisutna , dominantna i vječna.
Bliži se Valentinovo, pa se otvara tema romantike. Komercijalizirala se i ta tako divna ljubav, no umjesto da pričamo o komercijalizaciji svega , uživati ćemo u brojnim izlozima ukrašenim cvijećem i srčekima.
Razgovarala sam danas s jednom tetom iz cvjećarne. Ona kaže da za Valentinovo u njihovoj radnji nastane opći kaos.
Romantika je sve osim mrtva , kaže iskusna teta,
“Za Valentinovo redovno imamo kućne dostave cvijeće 0-24, s tim da svakih deset minuta novi buket putuje vlasnici”.
Prekrasno.
Cvjećarka Mira ima radnju u Kiseljaku. Svakoga dana na posao dolazi iz Ilijaša.
Ljudi su u Kiseljaku , kaže , već navikli na tematski ukrašenu radnju svake nove prigode. Mira navodi i kako je sretna što na svoj način sudjeluje u najljepšim uspomenama svojih kupaca.
“Ove godine jedan mladić odlučio je zaprositi svoju djevojku za Valentinovo”, navodi.
U veliki buket ruža Mira će smjestiti i prsten. Jedna djevojka od tog petka živjet će potpuno novi život. Romantika je sve osim mrtva. Siva realnost nije nas emotivno ubila. Živi smo i romantični. Ljubav. Suština svega ikada igdje i svima. Sveprisutna, nametljiva i dominantna, krije se u malenim , svakodnevnim stvarima. Živa je, u nama je. Valentinovo jeste komercijalizacija ljubavi , no , k vragu , ako se Božić komercijalizira - zašto nebi i ljubav?
Hop u cvjećarnu po cvijeće i bombone i sretno Valentinovo.
Dnevnik.ba