Article_Top_970x250

Američki New York Times se raspisao o smilju

sve popularnije

Američki New York Times se raspisao o smilju

stu 24, 2017
dnevnik.ba
dnevnik.ba

Smilje je posljednjih godina sve popularnije, osim zbog dokazanih ljekovitih svojstava, i zbog navodnih moći pomlađivanja kože.

Tako je i lokalno stanovništvo prepoznalo potencijalnu novu industriju te su krenuli s uzgojem smilja. Zanimljivost je u tome prepoznao New York Times čiji je novinar Joseph Orović napisao priču o ovom novom interesu, piše Večernji list.

"Trebao bih početi koristiti te kreme za lice", rekao je za NY Times Nino Šimunić (48) koji je prije dvije godine prekinuo 15-godišnju karijeru u lokalnoj politici i posvetio se uzgoju smilja.  Šimunić je ove godine prvi put ubrao plodove svog rada, no nema velika očekivanja:  New York Times navodi kako potraga za novim izvorima zarade nije neuobičajena u Hrvatskoj koja je trenutno u velikim ekonomskim problemima.

Globalna financijska kriza uvelike je odgovorna za šestogodišnju recesiju, a ulazak u Europsku Uniju otvorio je tržište konkurenciji zadavši tako dodatan udarac poljoprivrednom i proizvodnom sektoru. Zemlja se, pišu, većinom oslanja na turizam, i to onaj na Jadranskoj obali. Tako su se građani dosjetili novih načina zarade, a uzgoj smilja (Helichrysum italicum) je došao kao naručen. Posebno nakon što su velike kozmetičke kompanije poput L’Occitanea počeli proizvoditi cijele linije kozmetike protiv starenja sa smiljem kao glavnim sastojkom.

 ‘Eterična ulja koja se izvlače iz cvijeta pomažu koži da se bori s utjecajem okoliša koji doprinosi starenju kože. Mušterije su oduševljene ovom linijom’, rekla je Lucy Primrose, jedna od direktorica u L’Occitaneu koji smilje nabavlja s farma na Korzici.

Dnevnik.ba

Article_Bottom_970x250