
Ruska naftna kompanija više od deset godina sponzorira srpskog prvaka, a Englezi pišu da je problem što Gazprom dolazi iz Rusije, koja godinu i pol vrši invaziju na Ukrajinu. Englezi tvrde da Gazprom uništava okolinu: "Nastavljajući promovirati kompanije koje zagađuju okolinu, UEFA je pomagač u klimatskoj krizi.
Od naftnih do plinskih kompanija preko aviokompanija i krstarenja, Gazprom je najgori primjer za to. Ne samo da je to multinacionalna kompanija koja je jedan od najvećih zagađivača na svijetu, nego se i njen profit sliva u Putinovu ratnu mašineriju."
Oglašavanje funkcionira pomoću onog što psiholozi nazivaju "halo efekt", pri čemu gledatelji nesvjesno razvijaju pozitivna osjećanja o kompaniji zbog onoga s čime je povezana. S jedne strane, Gazprom je veliki zagađivač koji je vezan za režim koji vodi ilegalan rat, a s druge strane kompanija koja je povezana i s vrhunskim nogometom."
Dnevnik.ba