StoryEditor
njemački brend

Šokantna Niveina reklama razljutila mnoge: "Čemu mržnja, Hrvati su bili dobar protivnik!"

Piše desk  /  16.12.2022., 11:52h

Njemački kozmetički brend Nivea na međunarodnim stranicama društvenih mreža podijelio je novu reklamu za micelarnu vodu, koja je naišla na mnogo negodovanja, a posebice kod Hrvata i Marokanaca.

Tvrde kako ona briše čak i boju za lice, a kožu ostavlja svježom i mekom. Reklama možda i ne bi bila sporna da model na licu nema boje hrvatske šahovnice.

Reklama je naljutila Hrvate, s kojima su se složili i drugi, budući da je prikazan ženski model u hrvatskom dresu s crvenom i bijelom bojom na licu.

Uz fotografiju piše: "Ne žalite 0 posto kada dajete 100 posto. NIVEA micelarna voda s 0 posto ostataka uklanja boju s lica, ostavljajući vašu kožu čistom i spremnom ponovno podržati svoj tim".

"Briše sve, ali ne i suze", piše u opisu reklame.

Ispod objave nanizali su se komentari: "Netko će dobiti otkaz", "Jeste li imali spremnu i argentinsku verziju", "Ovo nije u redu, sretna sam što smo pobijedili, ali Hrvati ne zaslužuju izrugivanje jer su bili dobar i pošten suparnik", "Čemu mržnja".

Brojni su pisali i hashtagove #dontbuynivea, odnosno #cancelnivea.

Ista kampanja izašla je i nakon poraza Maroka od strane Francuske. Prikazana je tamnoputa djevojka s bojama Maroka i zabrinutog lica. 

Ponovno su napisali: "Briše sve, ali ne i suze", unatoč hrpi negativnih komentara ispod objave djevojke koja "predstavlja" Hrvatsku.

"Nisko", "Užasna kampanja", "Otkazani ste", samo su neki od komentara frustriranih posjetitelja objave. 

Neki su se pitali i zašto isto nije učinjeno s drugim državama. 

Uključile su se i neke poznate Hrvatice. S hashtagom #cancelled, svoje nezadovoljstvo izrazile su Albina i Antonia Dora Pleško.

"Ovo bi trebala biti dobra PR fotografija? Razmislite ponovo", napisala im je Eni Šukunda.

26. travanj 2024 04:35