StoryEditor
zdravlje i luksuz

Jurija Milović: Brend L`adorant je poseban jer ima karakter

Nikolina TurićPiše Nikolina Turić  /  19.10.2021., 13:10h
Novinarka i poduzetnica Jurija Milović pokrenula je svoj modni brend L`adorant u Kiseljaku. U razgovoru za Dnevnik.ba govorila je o nastanku brenda, materijalima od kojih pravi gumice za kosu, posteljinama, pidžamama i ogrtačima, ulogama društvenih mreža i digitalnoj tranziciji.

Kako je nastao brend L`adorant i kako si došla na ideju za takav naziv brenda?

L’adorant je nastajao godinama unatrag. Svaka edukacija, radionica i svako novo radno iskustvo, brojne društveno odgovorne aktivnosti zahtijevale su od mene određen standard, a budući da sam uvijek gledala izvan svojih okvira, znala sam da ću sva akumulirana znanja i vještine kanalizirati u vlastiti projekt. Taj beba projekt je L’adorant, koji je i dobio ime jer je, još kao ideja, obožavan. 

Kakve gumice i ogrtače pravite i zašto su tako posebni i specifični u odnosu na druge?

L’adorant je, ukupno, specifičan i poseban u odnosu na sve sto tržište nudi jer ima - karakter. Priču i cilj. L’adorant nije samo ogrtač ili jastučnica, L’adorant je način života; uz L’adorant žene uče brinuti o sebi, posvetiti se sebi, voljeti sebe. 

image

Jurija Milović

INSTAGRAM -

Od kojeg materijala pravite svoje proizvode?

 L’adorant koristi isključivo prirodne materijale. Ne radimo skladištenje i pokušavamo, iako smo dio modne industrije, pružiti pozitivan primjer slow fashion-a i drugim, sličnim brendovima.

Zašto ste se odlučili za svilu?

Odlučili smo se za svilu jer je - lijepa. Zdrava i luksuzna. 

Koji su modeli dostupni u Vašoj ponudi?

L’adorant nudi tekstilne proizvode za kućnu upotrebu, ručno izrađene od najfinijih prirodnih materijala; svile, pamučnog satena, organskog pamuka i lana. Najčešće kupci biraju posteljine i svilene pidžame. 

image

Modeli L'adorant

INSTAGRAM -

Jesu li to must-have gumice i ogrtači koji mora svaka žena imati?

Ništa se ne mora imati, niti je na tomu fokus. Čak i ako nešto sebi ne možete priuštiti (a želite), cilj nam je kroz inspirativne postove na društvenim mrežama približiti vrijednosti kvalitetnog načina života našim pratiteljima. Vrijeme za kupovinu će doći.

Imate li u planu izrađivati nove proizvode?

Plan je da uživamo u onomu sto radimo. Sve ostalo će doći po inerciji. 

Imaju li Vaši proizvodi poruku za žene?

Dakako. Život je lijep - živite ga. 

image

Jurija Milović

INSTAGRAM -

Kakva je uloga društvenih mreža u poslu?

Da nema Instagrama, ne bi bilo ni L’adoranta. Digitalnom tranzicijom su se otvorile mnoge poslovne mogućnosti. Želimo biti dijelom uspješnih poslovnih priča koje iskorištavanjem već postojećih resursa, na dobrobit od ranije aktivnih kompanija, smanjuju ulaganja i čuvaju okoliš. Kroz ovaj poslovni model optimizirali smo troškove poslovanja, a maksimizirali dobit i vrijeme isporuke. Bitno je naglasiti i koliko L’adorant vodi računa o okolišu. Poslovanje koje se temelji na marketingu putem društvenih mreža mnogo je ekološki prihvatljivije od bilo kojeg drugog modela poslovanja trenutno. Sretna sam da mogu reci da su ljudi u BiH, ali i regiji,  prepoznali to. Dakle, kanali društvenih mreža su ključni za L’adorant, a ma kako jednostavno taj oblik poslovanja se činio, usuđujem se reci da je najizazovniji s kojim sam se dosad susrela. 

Kakve je razlika između publike na Facebooku i Instagramu?

Načelno, L’adorant je Instagram dijete. Facebook stranica je validacija Instagram naloga. Aktivna je tek koliko mora biti, ali planiramo proširenje L’adorant team-a koje će se odnositi na upravljanje Facebook stranicom.

Gdje možemo pronaći Vaše proizvode?

Proizvodi su dostupni kupovinu na webshopu, u radnji u Kiseljaku, putem Instagrama i Facebooka, u salonu ‘Adore’ u Busovači. Uskoro stižemo i na još nekoliko značajnih adresa, no, o tome u budućnosti.

Dnevnik.ba

11. svibanj 2024 01:56