StoryEditor
BULBUL.DESIGN

Brend Mostarke Tajane Ćumurije: Tamo gdje se susreću kreativnost i kulturno-historijska baština BiH

Gloria LujanovićPiše Gloria Lujanović  /  23.09.2021., 06:47h
Kada je prije pet godina Tajana Ćumurija u Mostaru pokrenula brend Bulbul.Design nije slutila uspjeh kakav je danas ostvarila, a još manje to da će njeni dizajnersko-likovni radovi postati ‘veleposlanici‘ BiH i uspješno se prodavati i po europskim zemljama.

Tajana Ćumurija radi kao freelancerica - bavi se grafičkim i web dizajnom, a prvi radovi za Bulbul.Design nastali su 2016. godine kada je ilustracije za cekere koje je izrađivala za sebe, na nagovor sestre i prijateljice, objavila na društvenim mrežama. 

"Tako je, ustvari, počelo. Uvijek sam bila inspirirana bogatstvom naše prirodne i kulturne baštine, pa sam to na neki način htjela prenijeti na druge. Bosna i Hercegovina je zemlja bogata historijom i kulturom koju trebamo prezentirati na svakom koraku", izjavila je Tajana Ćumurija za Dnevnik.ba. 

image

Osnivačica brenda Bulbul.design

BULBUL.DESIGN - Instagram

Bulbul, objašnjava nam, na perzijskom jeziku znači "ptica pjevačica", slavuj. 

"Želim predstaviti naše kulturno i prirodno bogatstvo i na jedan drugačiji način ispričati priču simboličkim jezikom naših predaka. Bulbul.Design je i istraživački rad jer sam projekt je jedno putovanje po nekropolama stećaka, gradinama, gomilama, šumama, livadama, rijekama i jezerima ove predivne države, a svaki susret s tim mjestima oplemenjuje kako mene tako i Bulbul.Design", izjavila je. 

image

BulBul.design/Instagram

BULBUL.DESIGN - Bulbul.design

Ovih je dana izišla i nova kolekcija dukserica pod nazivom "Sabur" koja, kako kaže, šalje lijepu i ohrabrujuću poruku u ovim čudnim i neizvjesnim vremenima. 

"Od proizvoda možete naći delete, ruksake, majice, majice za djecu, šalice, dukserice, postere, slike na platnu, naljepnice. I dalje se trudim proširiti lepezu proizvoda", rekla je. 

image

Dukserica sabur

BULBUL.DESIGN - Bulbul.design

Ljepota je, objašnjava, u najjednostavnijim, i istovremeno, savršenim oblicima.

"Imala sam potrebu iznijeti to i približiti ljudima sve što nas povezuje. Jedan od ciljeva mi je inspirirati nas sve i podsjetiti da se osvrnemo na korijene, prepoznaju potencijal naših prostora u smislu prirodnih bogatstava, kulturno-historijskog blaga na Balkanu jer je to ono što nas ujedinjuje", ističe. 

image

BulBul.design/šalica - smokva

BULBUL.DESIGN - Bulbul.design

Brend ne doprinosi, ponosno kaže, zagađanje  planeta, nego se trudi ukazati na važnost njenog očuvanja. 

"Koristimo ekološki prihvatljive boje i materijale te se trudimo da naši proizvodi budu što kvalitetniji kako bi se koristili što duže vremena", izjavila je. 

Njeni su proizvodi najviše zastupljeni na bh.tržištu, ali se potražnja proširila i po europskim zemljama, pa su tako narudžbe stizale iz Švicarske, Njemačke, Irske, Švedske, Italije i Velike Britanije, a 70 posto kupaca su žene. 

image

BulBul.design/cekeri

BONJUOUR.BA - Bonjuour.ba

Pandemija korona virusa koja je pogodila brojne djelatnosti, utjecala je pozitivno na brend Bulbul.Design, jer su domaći proizvodi, ističe, konačno došli do izražaja 

"Ako pogledate što se sve proizvodi u našoj zemlji nećete imati potrebu da kupujete strano. Kako se kod nas kaže ' od igle do lokomotive' na oreabazzar.com su proizvod više od 150 kreativaca iz BiH", kazala je. 

image

BulBul.design/ruksak s motivom stećka iz Stoca

BULBUL.DESIGN - Bulbul.design

Na koncu razgovora za Dnevnik.ba, Tajana poručuje da je brend Bulbul.Design "autentičan, atraktivan, snažan i misteriozan", baš kao i naša zemlja i njena kulturno-historijska baština.  

Dnevnik.ba

02. prosinac 2021 03:35