StoryEditor
prijeti mu otkaz

BIO JE STALNO "ZAUZET" Radnik razgovarao sam sa sobom umjesto s klijentima

Piše Desk  /  09.09.2021., 14:19h
Satima je "vrtio" svoj broj telefona, kako ne bi primao pozive od kupaca. On je sa službenog telefona "razgovarao" sa svojim mobilnim, čak 55 sati.

Zaposleni se dovijaju na razne načine kako bi ponekad "hvatali krivu crtu" na radnom mjestu, ali jedan švedski porezni službenik (28) je definitivno oborio sve rekorde kada je riječ o neradu.

Kako bi izbjegao poslovne zadatke on je, naime, između 10. ožujka i 5. svibnja sam sebe zvao 32 puta.

Drugim riječima, satima je "vrtio" svoj broj telefona, kako ne bi primao pozive od kupaca. On je sa službenog telefona "razgovarao" sa svojim mobilnim, čak 55 sati.

Sada mu zbog toga prijeti otkaz, prenosi Telegraf.

Sistem je bilježio kako je on stalno "zauzet", te su pozivi upućivani njemu - potom prosljeđivani drugim radnicima. Tek u travnju, dakle oko mjesec dana kasnije, jedan od njegovih nadređenih je primijetio da ovaj Šveđanin razgovara "neobično dugo" s klijentima, u odnosu na kolege.

Radnik je na kraju priznao da nije radio sve to vrijeme, ali se po svemu sudeći ne kaje zbog svojih postupaka. On je, naime, nakon otkrivanja i priznanja - uputio još četiri poziva na svoj broj mobilnog, otkrila je interna istraga. 

Branio se riječima da je njegova radna motivacija "veoma niska".

Dnevnik.ba

20. travanj 2024 16:34