StoryEditor
novinarstvo, PR, marketing

Snježana Delić: Radio je moj najdraži medij, nikad ne bih mijenjala profesiju

Nikolina TurićPiše Nikolina Turić  /  11.04.2022., 09:43h
Snježana Delić, televizijska i radijska voditeljica, u razgovoru za Dnevnik.ba govorila je kako je osnovala PR agenciju u Mostaru sa svojom kolegicom, potom pokrenula radio Arenu i život posvetila novinarstvu. Snježana je podijelila svoje mišljenje o prednostima radija u odnosu na druge medije, ptkrila je može li se živjeti od PR-a, usporedila je novinarstvo i PR. Osim nabrojanih poslova kojima se bavi, Snježana vodi i blog.

Dio ste tima novoosnovane Radio Arene. Ne možete živjeti bez radija?

Da, nakon što sam u radijskom eteru provela više od 20 godina i napravila pauzu od 4 godine, ponovo sam na meni najdražem mediju - radiju. Okušala sam se u svim, trenutno radim i na televiziji, ali radio je medij koji meni najviše odgovara, na kojem se najbolje osjećam. Opušta me, brz je i sveprisutan.

Dakle, uz kolege Emerika Gudelja i Mirelu Bunozu, vodeći sam glas na Radio Areni na 104, 6 i 93,8 Mhz, a veliku slušanost bilježimo i preko Livestreama. Jako smo zadovoljni što smo postigli već na samim počecima. Zašto Arena?! Jednostavno dobar i zvučan naziv za radio.

Ima li neka poveznica između radija i teretane Arena u Mostaru?

Pitanje koje često čujemo otkad je Arena zasvirala u eteru, ali ne, nema poveznica u smislu na koji aludirate.

Kako je nastala ideja o otvaranju PR agencije PRimera?

To je bilo sada već davne 2011. godine. Kolegica Mirela i ja smo primijetili taj nedostatak u Hercegovini - agencije koja bi se bavila PR- om, marketingom, ali i organizacijom događaja. Vodeći se onom - sreća prati hrabre - odmah smo odlučile registrirati agenciju, tada kao dopunsku djelatnost, a zadnjih nekoliko godina, PRimera djeluje kao naša osnovna djelatnost. Osim što se bavimo PR-om, PRimera se bavi i event managementom, iza nas je jako puno realiziranih događaja i projekata u BIH. Korona je nažalost jako pogodila našu branšu, te smo vrlo malo radili, nekada i nikako, zato se sad odmorni i svježi vraćamo s novim projektima. Možemo već sada najaviti koncerte Josipe Lisac u Sarajevu 29. travnja i Međugorju 19. kolovoza, gdje će biti održan i koncert Dalmatina 21. srpnja. 

Kakva je današnja zabavna (estradna) scena u Mostaru, Hercegovini i BiH?

Moram priznati da imamo jako puno mladih i jako kvalitetnih glazbenika, poput Vinka Ćemeraša, Josipa Palamete, Ive Jurića, Pave Ćorić, Marka Bošnjaka, Adija Šoše, Branka Marušića, Josipa Ivankovića, Darije Ramljak…sigurno ih ima još, ali rad navedenih intenzivno pratim u zadnje vrijeme i svi su odlični. Nažalost, da bi nešto napravili, moraju ići dalje, barem do Hrvatske, gdje objavljuju svoje materijale, snimaju video materijale, sudjeluju u tv projektima. Naša zemlja im, kao i drugim talentima, pogotovo u sportu, ne daje baš puno mogućnosti za razvoj i uspjeh.

Prema Vašem mišljenju, koje su prednosti radija u odnosu na ostale medije?

Radio je najbrži medij. Imate novu informaciju, uđete u studio i odmah prenesete, dok je za ostale medije potrebno puno duže vrijeme za plasiranje. I tu je, svugdje, sveprisutan. Možete raditi bilo što i slušati radio.

Vodite emisiju i na RTV HB  gdje i kako pronalazite zanimljive goste?

Da, prije točno godinu dana sam krenula s emisijom „Vrijeme je za goste“ koja se emitira četvrtkom od 21 sat. Moji gosti su uspješne i poznate osobe, kao i one koji još uvijek nisu toliko poznati, ali rade divne stvari i smatramo da ih treba upoznati i čuti šira javnost. Radeći ovu emisiju upoznala sam toliko divnih ljudi s tako dobrim idejama, uspješnim pričama i sretna sam da smo im mogli pružiti promociju. Naravno, tu su i regionalno poznata imena iz glazbe, glume, sporta, mode, dizajna i sl. S obzirom na to da preko 20 godina pratim uglavnom showbiz, dosta njih poznajem i osobno i u kontaktu smo, pa se dogovorimo za snimanje kada dolaze u Hercegovinu. Još mi se nije dogodilo da ne znam koga bih ugostila u narednoj emisiji, nego je uvijek tu popis od nekoliko imena na listi čekanja.

Kako izgleda Vaš jedan radni dan?

S obzirom na to da sam i majka troje djece, tinejdžera i predškolca, uz sav posao koji radim, dan mi je dosta ispunjen. Počinje rano i završava kasno. Mnogima se može činiti kao naporan tempo, što i jest ako ste naučili na 8-10 satno radno vrijeme, ali ja tako živim cijeli život, takav tempo me pokreće i baš mi odgovara. Nekad ne stignem sve uraditi na vrijeme, ali važno je da na kraju sve uradim i da me to što radim usrećuje. Kada se nečega zasitim, nije mi problem to ostaviti i krenuti s novim projektima.

Koliko dugo ste u novinarstvu?

Još od srednje škole, a sad imam 44. Znači, jako dugo. Uvijek volim naglasiti da su moji počeci u novinarstvu bili na Radio Rami. Radio na koji sam se ponovo kasnije vratila jedno kratko vrijeme, kada je ravnateljsku dužnost obavljao Pero Pavlović Ćiro, sadašnji glasnogovornik Vlade HNŽ-a. Tada sam istovremeno radila na četiri medija i studirala. E, to je tek bio ubitačan tempo. Ali vas izgradi, nauči disciplini i da je normalno da nekada radite 16-18 sati, a onda sebi nađete vremena za odmor i par dana ne radite ništa. U ovom poslu je super što je radno vrijeme fleksibilno, pogotovo ako ste sami sebi šef.

Poželite li ikada promijeniti profesiju?

Baš nikad. Jedino je bilo trenutaka kada sam željela manje raditi i trebala više odmora, pa sam ga sebi i našla, neke poslove jednostavno ostavila. Ranije sam dosta bila angažirana i u voditeljskim poslovima, a danas ih baš rijetko prihvaćam. Da sam htjela nešto drugo, ja bih to i radila. Nisu mi problem promjene, ako osjetim da ih trebam napraviti, ja ih i napravim.

Može li se živjeti od PR-a u Hercegovini?

Nisam baš sigurna, ako se bavite isključivo i samo PR-om. PRimera radi PR, ali i marketing i evente, a ovo zadnje nekako najviše.

Koliko Vam vremena treba da pripremite nastup poznatog pjevača / pjevačice?

Obično je nekoliko mjeseci potrebno, a sve kreće s dogovorom izvođača, lokacije održavanja, produkcije, nakon čega slijedi osmišljavanje i realiziranje reklamne kampanje i PR, te prodaja ulaznica. Ako se radi o većem koncertu, dvoranskog ili stadionskog kapaciteta, pripreme trebaju krenuti i pola godine ranije, a kod nekih, jako traženih izvođača, termin je potrebno bookirati i godinu dana ranije.

Kada usporedite novinarstvo i PR u kojem je poslu posao dinamičniji?

Ne mogu odgovoriti na ovo pitanje, jer osobno ne mogu odvajati ta dva posla. Kod mene su marketing, event management, PR i voditeljski posao jednostavno isprepleten. U jednom danu često radim aktivnosti iz svega navedenog i sve mi je dinamično. Često zna biti i stresno ako se dogode neke nepredviđene situacije, poput otkazivanja koncerta, kada morate odmah reagirati i pronaći novo rješenje u novonastaloj situaciji, a već ste sve završili, ulaznice prodali…događa se i to.

Vodite i blog od kuda ideja za otvaranje bloga i kako je nastao?

Volim pisati i to mi nedostaje, pa sam za vrijeme pandemije i lockdowna, pronašla vremena za sebe i sve ono za što inače nemam vremena kada radim. Nažalost, sada nisam toliko ažurna koliko sam planirala biti, ali se trudim. Na blogu je i kategorija „inspirativni ljudi i priče“ što je tekstualni prikaz moje tv emisije „Vrijeme je za goste“, kao i još neke teme i priče koje mene kao majku i ženu zanimaju. Zabavljam se. 

https://momslifestyle.blog/

Dnevnik.ba

14. travanj 2024 15:08