StoryEditor

Stručnjaci stižu u Mostar raspravljati o krizi

Piše D  /  19.11.2019., 07:11h

Konferencija, koja se održava četvrti put, dokazano jamči zanimljiva predavanja višegodišnjih teoretičara i praktičara odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija. Na temu krize i kriznog komuniciranja bit će predstavljeno preko 60 radova.

„Konferencija PR DaysMostariensis polako, ali sigurno postaje upravo ono što joj je cilj od prvog dana, postati središnje mjesto okupljanja znanstvenika i praktičara odnosa s javnošću u regiji. Ovogodišnja, već četvrta po redu, okuplja stvarno puno poznatih imena, a kada na vam na konferenciji sudjeluje i jedan od vodećih svjetskih autoriteta za krizno komuniciranje TimothyCoombs, onda znate da ste napravili super posao“, rekao je jedan od sudionika konferencije, Damir Jugo.

Osim što traje dan duže, PR Days je obogatio sadržaj posebno značajnim događajima vezanim za popularizaciju i afirmacijuznanstvenoga rada na području odnosa s javnošću, medija i integrirane komunikacije.

„Novitet PR DaysMostariensis konferencije ove godine je Sajam stručne literature, gdje će svi zainteresirani posjetitelji moći odabrati različite naslove stručne literature četiri prepoznatljive nakladničke kuće iz regije – Synopsis, Clio, Školska naklada iMate“, rekla je članica Organizacijskog odbora Davorka Topić Stipić.

U studentskom modulu sudjelovat će studenti s osam fakulteta iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Srbije, koji će se  kroz praktične primjere natjecati u analiziranju kriznih situacija, za što će najbolji biti i nagrađeni.

S posebnim ponosom organizatori ističu predstavljanje prvog broja znanstvenog časopisa „SouthEastern European Journal od Communication“ koji će izlaziti dva puta godišnje, a ovaj broj je proistek prošlogodišnje konferencije. U sklopu programa naći će se i predstavljanje knjiga pet eminentnih stručnjaka, kao i prezentiranje Interdiscipliniranog doktorskog studija Filozofskog fakulteta. Svoj rad predstavit će i Udruga za odnosa s javnošću BiH – PRIBA i Društvo Srbije za odnose s javnošću.

Na marginama konferencije bit će održano potpisivanje ugovora o obavljanju stručne prakse studenata u institucijama i tvrtkama. Organizacijski odbor i ove godine dodijelit će plakete za doprinos razvoju struke u jugoistočnoj Europi.

Konferencija „PR DaysMostarinesis“ podržana je od strane JP EP HZ HB d.d. Mostar, InterConncerta, Sberbanke, Feal-a, Hotela Mostar, Shift Brand Designa, HT Eroneta, Hrvatske pošte Mostar, Hotela Mepas, G3 Spiritsa, Megglea, Lede, Podravke, Halo taksija, Autoherca, Ministarstva financija ŽZH, Arena sport centra, Tabooa, JP Parkovi Ljubuški, Elite Medie te Dompes. Medijski partneri konferenciju su: Večernji list, RTV Herceg Bosne, BHRT, RTRS, Nova BH, OBN, FENA, Mostarska panorama, Media Marketing, PR Glas, Maganer.ba, Radio Sarajevo, Dnevnik.ba, Artinfo.ba i Pogled.ba.

Ulaz na događaje je slobodan i nije potrebna kotizacija.

19. travanj 2024 09:44