Veterinari iz Indije danima pokušavaju uhvatiti tigra koji je u pokrajini Maharashtra ubio devet ljudi. Metode koju su dosad koristili nisu bile učinkovite pa sad razmatraju da divlju životinju namame s muškim parfemom "Obsession" marke Calvin Klein.
Dosadašnja istraživanja pokazala su kako je taj parfem učinkovit u mamljenju zbog sintetičke inačica mošusa, sastojka koji parfem fiksira na koži. Miris jake arome inače luče cibetke, sisavci iz roda mačaka.
"Whatever is in that, cats love it." Indian forest rangers are hoping Calvin Klein cologne will help them lure a man-eating tiger https://t.co/Gatsoxom8W
— KTLA (@KTLA) 10. listopada 2018.
Vođa tima za lov na tigra T1, Sunil Limaye, rekao je kako će se i dalje oslanjati na nadzorne kamere, dronove i pješačke kontrole, ali i da je parfem opcija.
Moć tog parfema u privlačenju divljih životinja prvi put su dokazali znanstvenici 2003. godine u Bronx zoološkom vrtu. Pomogao je i tamošnjem istraživaču Prayagu u lovu na mesoždere.
Indian experts have tried everything to catch a man-eating tiger — soldiers, bulldozers, sharpshooters — but nothing has worked. So rangers plan to deploy a new weapon: a bottle of Calvin Klein Obsession cologne. https://t.co/w7f7vsGvpc
— The New York Times (@nytimes) 9. listopada 2018.
- U mamljenju sam koristio tigrov urin, ali mi je parfem dao bolje rezultate - rekao je. Savjetuje veterinare da miris rasprše po zamkama. Dodao je kako djeluje i Chanel No. 5.
Dnevnik.ba