Zapravo, on je upravljao letjelicom koja je udarila u brdo i u smrt odvela devet osoba, među kojima i Kobeja Bryanta i njegovu kćerku Giannu.
Kolege i prijatelji tvrde da je Ara bio sjajna osoba, uvijek spremna na šalu, ali i da pomogne svakome u nevolji, a opće je poznato i da je bio blizak s članovima obitelji Bryant.
Ara Zobayan je bio iskusan pilot, koji je posjedovao dozvolu za letenje pomoću instrumenata (IFR), odnosno u uvjetima smanjene vidljivosti. Ara je i dan ranije imao let od okruga Orange do okruga Ventura. Za njega je to predstavljalo rutinu.
Međutim, u nedjelju je magla bila previše gusta, a vlasnik helikoptera Sikorski S-76B, firma "Island Ekspress Helikopters", nije posjedovala dozvolu za let pomoću instrumenata.
Zobayan je bio prinuđen obići dolinu San Fernando, sve dok nije uspio da se vrati na rutu i ponovo počne da prati autoput.
U posljednjem obraćanju putem radioveze Ara je kontroli zračnog prometa rekao da se "penje, kako bi izbjegao sloj oblaka", a onda je helikopter udario u brdo.
Ara se u letenje zaljubio kao tinejdžer, kada je turističkim letom prešao Grand kanjon. Godinama kasnije počeo je da pilotira i do kobnog 26. siječnja imao je više od 8.200 sati u zraku!
Zobayan je bio glavni pilot svoje kompanije, a Kobe Bryant nije jedina NBA zvijezda koju je vozio.
Dnevnik.ba