Article_Top_970x250

Mostar Summer Fest prvi put traje tri dana: Predstavljeno 28 izvođača na najjačem izdanju do sada

sedmo izdanje

Mostar Summer Fest prvi put traje tri dana: Predstavljeno 28 izvođača na najjačem izdanju do sada

lip 19, 2019
dnevnik.ba
dnevnik.ba

FOTO: Screenshot via jabuka.tv

Povodom sedmog izdanja Mostar Summer Festa, u srijedu je u Mostaru, u hotelu Mepas održana konferencija za novinare. Medijima su se obratili Niki Radić, direktor festivala te Misijana Brkić – Milinković ispred HT Eroneta, dok je konferenciju vodila Anita Krtalić, PR Mostar Summer Festa.

S obzirom da nas do festivala dijeli još samo tjedan dana, neke od informacija koje su istaknute, jeste odluka da festival traje 3 dana, a povodom toga Krtalić je istaknula:

To smo najavili još prošle godine i mogu reći da smo uistinu ponosni što smo festival ali i samu produkciju i ponudu digli za još jednu stepenicu. Tu ponudu smo i prošili jednim od najjačih lineup-ova do sada, gdje smo na 2 stagea, uspjeli dovesti 29 regionalnih imena, rekla je Krtalić.

Povodom ovih novosti, direktor festivala Niki Radić je rekao kako ove godine najbitnija je vijest da se Festival produžio s dva dana na tri dana tako da se posjetiteljima omogućilo još jedan dodatni dan zabave, prenosi Jabuka.tv.

To je bio logičan slijed događanja, jer od samih početaka pokušavamo ubaciti neke inovacije i dizati Festival na jednu veću razinu, tako da je taj treći dan i više nego jedna razina i samim tim smo produžili boravak turista u Mostaru što je od velikog značaja za Mostar i Hercegovinu, ali i BiH, poručio je Radić i dodao kako je ovogodišnje sedmo izdanje Festivala daleko najjače po izvođačima do sada.

Tako će na main stageu posjetitelji moći uživati uz Hladno Pivo, Vojku V, Partibrejkerse, Elemental, Krešu Bengalku i mnoge druge, a na e-MOtion stageu mnogi partjaneri mogu uživati do sitnih sati uz Insolate, Iliju Đokovića, Iliju Rudmana, LAG, TKNO i mnoge druge regionalne zvijezde.

Što se tiče lineupa mi se svake god trudimo da dovodimo, ponešto za svačiji glazbeni ukus, tako da ove godine imamo preko 28 izvođača na dva stagea i prema dosadašnjim reakcijama na društvenim mrežama mogu reći da smo pogodili s lineupom i odaziv je stvarno super, istaknuo je Radić.

Predstavnici generalnog partner festivala, kompanijia Molson Coors, točnije njihov pivski brand Ožujsko pivo, nažalost nisu mogli prisustvovati konferenciji, ali je gospodin Vladimir Rosić, kao brand manager poručio:

Na naše zadovoljstvo, Ožujsko pivo i Mostar Summer Fest su dogovorili višegodišnju uspješnu suradnju i kao ponosni partner festivala se iz godine u godinu trudimo podići ljestvicu na jedan viši nivo tako da ćemo se i ove godine družiti zajedno i uz zagrantovano odličan provod. I ove godine smo pripremili zanimljiv sadržaj i aktivnosti za sve posjetioce, a jedna od inovacija koju bi željeli istaći je posebno promo pakovanje Ožujsko limenki u 4-pack kutiji sa prepoznatljivim vizualima MSF I Žuje koje na određen način simbolizuje našu vezu i uspješnu priču, rekao je Rosić.

Mostar Summer Fest će, navode organizatori, biti i na najvećoj produkcijskoj razini do sada, gdje će u čarobnoj industrijskoj zoni, gdje se festival održava već petu godinu, festivalska chill-out zona biti daleko najbogatija i najveća do sada, zahvaljujući brojim ovogodišnjim sponzorima.

Tako pored rakija i cocktail, te food cornera, posjetitelji mogu očekivati Žuja pub i Žuja chill out corner, karikature, face painting, uv painting, inex cirkus teatar. Krtalić je istaknula da osim uistinu bogate chill-out zone, neće nedostajati ni adrenalinskog sadržaja.

Imat ćemo veliku platformu na čak 170 četvornih metara, a na 56 četvornih metara dušeka svi posjetitelji će moći skočiti, ili se pak popeti na visoki selfie-toranj i uslikati se. Takvim sadržajem će svi posjetitelji moći doživjeti festival i na jedan drugačiji ali svakako zabavan način, rekla je Krtalić.

U chill – out zoni Mostar Summer Festa se naravno i ove godine očekuje i corner HT Eroneta s kojim festival surađuje sve ove godine, točnije njihovim brendom Hej!, koji je prilagođen mlađoj publici.

Ove godine u fokusu je naša !hej slagalica koja je prije svega namijenjena mlađim korisnicama te onima koji po svaku cijenu žele u svakome trenutku imati potpunu kontrolu svojih troškova. Osim toga i prelazak na 4G mrežu, čime smo povećali količine mobilnog interneta, novim promotivnim paketima, poručila je Brkić-Milinković te dodala kako HT Eronet i ove godine uoči Festivala i na njemu, priprema brojne nagradne igre i pogodnosti za sve korisnike ove mreže, te dodala da se posjetitelji pripreme ”za ovaj pravi glazbeni, ljetni, ugođaj, koji nas očekuje koncem ovoga mjeseca”.

S obzirom da nas dijeli svega tjedan dana do festivala, mnogi će biti zainteresirani za ulaznice, pa su se organizatori potrudili ponuditi različite promotivne akcije ulaznica. Do kraja tjedna, u suradnji sa Studentskim zborom Sveučilišta u Mostaru, osigurane su svim studentima promotivne festivalske ulaznice po promotivnim cijenama od 30 KM, koje se mogu kupiti do petka.

U tijeku je i nova promotivna akcija po imenu ”3 dana, 3 lokacije, 3 ulaznice + 1 gratis!”, gdje se od četvrtka (20. lipnja) do subote (22.lipnja) na lokacijama mostarskih caffe barova (Jazzy bell, Tecó i Shankly’s Pub), mogu kupiti četiri festivalske ulaznice po cijeni od 135 KM, čime se osigurava ušteda od 45 KM, jer je četvrta ulaznica besplatna.

Inače, festivalske ulaznice se u pretprodaji mogu kupiti do srijede, 26. lipnja, po cijeni od 45 KM, dok su jednodnevne ulaznice, po cijeni od 20 KM. Na same dane festivala, neće biti moguće kupiti festivalsku ulaznicu, nego samo jednodnevnu po istoj cijeni od 20 KM, prenosi Jabuka.tv.

Dnevnik.ba

Article_Bottom_970x250