Prava potrošača u BiH se krše u svim segmentima

Svjetski dan prava potrošača

Prava potrošača u BiH se krše u svim segmentima

ožu 14, 2017
dnevnik.ba
dnevnik.ba

Pomoćnica ombudsmena za zaštitu potrošača BiH Ljubica Čolović je navela da je poštivanje prava potrošača u BiH nezadovoljavajuće i da se krše u svim segmentima.

Potrošači moraju biti glasniji i boriti se za svoja prava, poručio je zamjenik predsjedavajućeg Vijeća ministara i ministar vanjske trgovine i gospodarskih odnosa BiH Mirko Šarović.

On je nakon sjednice Vijeća za zaštitu potrošača BiH u povodu Svjetskog dana prava potrošača,15. ožujka, kazao kako je nezadovoljan borbom ove grupe u bh. društvu.

- Ova godina treba da bude upamćena po tomu da smo pokrenuli neke aktivnosti, te aktivnosti treba da krenu od udruga potrošača i resornog ministarstva - rekao je Šarović, prenosi Fena.

Podsjetio je da je prije nekoliko godina donesen Zakon o potrošačima i uspostavljena institucija Ombudsmen za zaštitu potrošača u BiH, ali da implementacija zakona i status potrošača nisu na zavidnom nivou.

Predsjedavajući Vijeća za zaštitu potrošača BiH Dragan Milović je istakao da je sjednica održana radi unapređivanja prava najveće grupe u društvu, u čemu mogu doprinijeti Ministarstvo, ali i sve institucije koje su nadležne za zaštitu potrošača.

Naglasio je da potrošači moraju imati pravo na siguran proizvod, na informiranje te na odabir proizvoda i usluga.

Pomoćnica ombudsmena za zaštitu potrošača BiH Ljubica Čolović je navela da je poštivanje prava potrošača u BiH nezadovoljavajuće i da se krše u svim segmentima.

- U prilog tome govore brojne žalbe. Najveći broj se odnosi na sektor trgovine i na financijske usluge - kazala je Čolović.

Pozvala je potrošače da svaki put kada smatraju da je njihovo pravo oduzeto reagiraju i da se obrate nadležnim institucijama.

Tradicionalno, u povodu Svjetskog dana prava potrošača Ministarstvo vanjske trgovine i gospodarskih odnosa BiH organizira svečanu sjednicu Vijeća za zaštitu potrošača BiH.

Dnevnik.ba