Dobra vijest za roditelje djece koja kasno progovore
Objavljeno: 06.07.2011 - 20:29
Pročitano: 570 puta
Zadnja promjena prije 45 weeks 1 day
Printer-friendly version
Send to friend
Dobra vijest za roditelje djece koja kasno progovore
U studiji je praćeno više od 1 400 dvogodišnjaka

 Australska studija pokazala je da kasniji govor nema nikakva utjecaja na mentalno zdravlje djece.

 Andrew Whitehouse i njegove kolege s University of Western Australia pratili su razvoj djece koja kasnije progovore i otkrili su da ona nisu sramežljivija, depresivnija ili agresivnija od svojih vršnjaka, prenose mediji.

 "Kašnjenje govornih sposobnosti u dobi od dvije godine nije samo po sebi rizičan čimbenik za kasnije emocionalne poremećaje i poremećaje u ponašanju", napisali su Whitehouse i njegovi kolege.

 U studiji je praćeno više od 1 400 dvogodišnjaka.(Fena)

Samo registrirani korisnici mogu komentirati sadržaj! Zabranjeno je vrijeđanje na rasnoj, spolnoj, vjerskoj i nacionalnoj osnovi. Nepridržavanjem ovog pravila riskirate ZABRANU PRISTUPA portalu Dnevnik.ba! Komentari su djelo i mišljenje posjetitelja portala. Dnevnik.ba ne odgovara za njih, kao ni za nastale reakcije!