StoryEditor

Ramljak želi vratiti Mercator u BiH, tvrdi da Konzum posluje stabilno

Piše D  /  30.07.2021., 00:21h

Iz Agrokora danas izvijestili o sastanku Ante Ramljaka s predstavnicima tijela vlasti BiH, te su najavili kako će se tamo vjerojatno ponovo uvesti brend Mercator. Nakon što je Ivica Todorić preuzeo Mercator, sve trgovine tog lanca u BiH preimenovao je u Konzum, što kupci nisu dobro prihvatili.
 
Drugi po redu sastanak izvanrednog povjerenika Ante Ramljaka s predstavnicima tijela vlasti BiH, održan je prostorijama Vijeća ministara BiH,  priopćili su iz Agrokora.
 
Na sastanku su uz domaćina ministra vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH i zamjenika predsjedavajućeg Vijeća ministara BiH Mirka Šarovića bili prisutni i ministar financija i trezora BiH, Vjekoslav Bevanda, savjetnica Fadila Novalića, premijera Vlade Federacije BiH Aida Soko, ministar trgovine i turizma RS Predrag Gluhaković, potpredsjednik Spoljnotrgovinske komore BiH Nemanja Vasić, veleposlanik Republike Hrvatske u BiH Ivan Del Vechio, a sa strane Agrokora izvanredni povjerenik Ante Ramljak, direktor Konzuma BiH Tomislav Bagić, predsjednik Uprave Poslovnog sistema Mercator Tomislav  Čizmić te izvršna direktorica marketinga Agrokor koncerna Dubravka Jusić, kao i direktori ostalih Agrokorovih kompanija u BiH i predstavnici drugih tijela vlasti BiH. 

Predviđa se vraćanje brenda Mercator

 
U priopćenju citiraju izjavu izvanrednog povjerenika Ante Ramljaka: “Danas smo predstavili pred vijećem ministara BiH novi koncept Agrokorove maloprodaje u Bosni i Hercegovini koji predviđa ponovo uvođenje brenda Mercator na tržište BiH. Radi se o prijedlogu s obzirom na to da odluka o njegovoj realizaciji još nije donesena.

Konzum BiH posluje stabilno
 
Konzum BiH stabilno posluje i uredno podmiruje sve svoje obveze no odlučili smo razmotriti novi koncept poslovanja na tržištu BiH s ciljem što boljeg dugoročnog pozicioniranja Agrokorove maloprodaje i daljnjeg razvoja na regionalnom tržištu. 

Prilikom pripreme različitih scenarija i temeljem brojnih analiza u fokusu nam je bilo nekoliko ključnih ciljeva, a to su prvenstveno očuvanje radnih mjesta, nastavak urednog plaćanja obveza prema dobavljačima i državi te jačanje naše maloprodajne mreže.
 
Ako koncept o kojem smo danas razgovarali, koji predviđa ponovo uvođenje brenda Mecator na tržište BiH, bude prihvaćen od strane uprava Konzuma i Mercatora, on će doprinijeti razvoju tržišta maloprodaje kroz poticanje konkurentnosti te će biti u najboljem interesu svih kupaca, zaposlenika, dobavljača, banaka i države.”

Dnevnik.ba 

26. travanj 2024 20:43